19 Aralık 2016 Pazartesi

Mutfakta Bir Özge | 3 Malzemeli Enfes Kurabiye Tarifi


Yine bir tembel işi ile karşınızdayım :) Sadece 3 malzemeden oluşan hamuruyla ;enfes ağızda dağılan kurabiye gibi kurabiye yaptım.


1 paket margarin (250 gr) , 1 paket vanilin , aldığı kadar un ( 3 su bardağı un kullandım ben ) .  Yoğurdum hamur kıvamını bulana kadar sonra minik minik yuvarladım . 180 derecede fırına verdim. Ara ara kontrol edip ısıyı 150 dereceye düşürdüm. Hafif pembeleşince fırından çıkardım.


Kurabiyeler sıcakken puda şekeri döktüm üstüne ama derin bir kaba pudra şekeri döküp içine atsaydım topları görüntüsü daha cici olacaktı. Siz yaparsanız öyle yapın. Nefis kurabiyelerim böylelikle hazır oldu. Tarifi yine instagramda dolaşırken buldum sanırım @sukrankaymak tı.


İşte böyle :) Bugün becerebilisem evde pizza yapacağım hadi bol şans bana :****

12 yorum:

  1. çokda güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel görünüyor ellerine sağlık :) kolay gelsin bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiiiimmm. Şuan pizzam acaba pişti mi diye fırının önündeyimmm :)))))

      Sil
  3. Afiyet olsun, enfes görünüyor

    YanıtlaSil
  4. oooo marifetli ev hanımısııı :)

    YanıtlaSil
  5. Küseyim mi sana benim bloguma artık hiç yorum bırakmıyorsun neden sevmiyor musun beni söyle bakim hem bak çekilişte var blogumda 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noooooo. Geldim hemen geldim. Küsmek yok !

      Sil
  6. ben margarin kullanmadığımdan deneyemeyeceğim fakat kokusu burnuma geldi diyebilirim (: bir dahaki sefere dediğiniz gibi bir kasenin içine pudra şekeri, az miktarda kakao ve tarçın karıştırıp bulayın derim. ben de kahvemi kapıp gelirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok sağol :)) Hepsini not edicemmm eminim harika olur ohhh sefamız olur o vakit :)

      Sil