23 Aralık 2016 Cuma

Hoşgeldin Kış ⛄


Kışa yakışan şeylere bürünsek. Mesela bir film seçsek şeey ben seçtim . Her şehrin ayrı kışı vardır Antalyayı görelim birde dedik ve o da ne kara şahit olduk ! Mucizeler en çok kışa mı yakışıyor ne ? Sonra içimizin ısınması için evi tahin kokusuna buladım. Bence kışa bunlar çok yakışıyordu bir yerden başlamak lazımdı başladım ! Hadi size de anlatayım ;


Çok hoş , sıcacık bir film izledim . Evde tek başınıza geçireceğiniz bir günü keyifli hale getirecek bir filmdi The Jane Austen Book Club. Kitapseverlerin bayılacağını düşünüyorum belkide çoğunuz izlediniz ben geç kaldım bilmiyorum ama bu film sayesinde Ursula K. Le Guin e karşı içimde bir merak uyandı. Kesinlikle en yakın zamanda kitaplarını edineceğim :)


Sonunda Antalya ya yağmur yağmaya başladı ama Antalya bu kadar soğuk olmayı nereden öğrendi ? Çünkü Toroslarda yaşayan akrabalarımızdan şu fotoğraf geldi.


Hepimiz ŞOK ! Kar da yağmış . Biz ilk fırsatta kar oynamaya Toroslara çıkacağız. Bir Ankaralı'ya en büyük hediyesi oldu Antalya'nın :)


Duramadım tahinli muffin yaptım .  "Mutfakta Bir Özge "etiketine en kısa zamanda ekleyeceğim. Ev tahin kokusu ile ısındı. Kış evde geçirene ne güzel.

Güzel bir haftasonu diliyorum hepinize :)

10 yorum:

  1. Ne kadar güzel fotoğraflar , kar ile o kadar az haşır neşir oldum ki anlatamam . Her bembeyaz olduğu zaman ne kadar güzel oluyor . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki temizleniyoruz ya da kirimizi örtüyor kar nesrin ; ihtiyacımız vardı :) Tertemiz başlarız hayata eeidiğinde inşallah.

      Sil
  2. Hoşgelmiş sefalar getirmiş kış :) Bizim de soba yandığı için iyim valla :) Beklerim senide Henüz bizim olduğumuz yerlere kar gelmedi henüz bekliyoruz inşallah gelsin kar topu oynayacağım :) Ellerine sağlık Tahinli Muffinlerin çok güzel görünüyor :)Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neredeyse soba deliği açtıracağım eve üstüne kestane aradığım bu :)) Evi ısıtamıyoruz da şaşkınım Antalya sonuçta :)))) :***

      Sil
  3. Antalyaya kar yağmasına bende şaşırdım :) Dediğiniz filmi bende merak ettim. Ne zamandır kış için güzel filmler arıyordum iyi oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde ne kar çok yakında asıl post gelicek. Resmen şoktayım nasıl kar var :))) Çok sevindim inşallah sizde çok seversiniz :)

      Sil
  4. Fotoğraflar şahane gerçekten.. Gördükçe iç çektim. Yağsa buralara da şöyle güzel güzel, cam önünde keyifler yapsak.. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflar çok güzel, Antalya'ya kar yağmış olması da ayrı bir güzellik... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorummm ^_^

      Sevgiler benden

      Sil