6 Aralık 2016 Salı

Ankara Günleri.




 Antalya'nın da soğuduğunu kabul ettim derken ;


2 güncük Ankara misafirliğimde şükrettim. O ikeanın bulunduğu yer ayrı bir soğuktu . Donduk ! Ama Ayazı meşhur değil midir bozkırın?


Tabi bu ikea gezisinde bir şeyler kaptım  ! Fotoğrafta gördüğünüz süt kovaları mesela içine mis kokulu çiçekler koyduk mu tamamdır :)


bunun gibi 3-5 runner :) Olmazsa olmaz çerçeveler ... (inanılmaz kalitesizler ama hafif oluşları ve bizim duvara yapıştırmak istememiz yüzünden alındılar)


Yeni yıl konsepti harikaydı ama nedense içim ışıl ışıl değil bürünemedim o ruha. Avm lerin süsü yetiyorda artıyor sanki evde böyle bir konsept beni boğacak gibi :) O yüzden İkea turum ihtiyaç odaklı idi. Kendimi kaybetmedim yani. Böylelikle Ankara günleride bitti.

Başka şehir günlüklerinde buluşalım şu Ankara epey bir uzak dursun benden :)




16 yorum:

  1. çok güzel fotoğraflar kuzum :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel kareler :) Güzel günlerde kullanın Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel fotoğraflamışsınız, ikea'nın her köşesi ayrı bir güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Ikea'da kendini kaybetmediğin için tebrikler; ben ciddi ciddi korkuyorum gitmekten :))) Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalite açısından didikleyince elime aldığımı bıraktım açıkçası başak :/

      bende çok çok :***

      Sil
  5. İkea evimizin herşeyi 😁 yılbaşı süslemesi çık güzel gerçekten ben genelde ikea ya kahvaltı için gidiyorum nedense bu aralar favori yerim 😁 evlilik nasıl gidiyor canım düzenin oturdu mu tamamen *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay dodiiii ne güzel ikea yakınında demek :)) Buralarda ikea yok :/ Gezerken mutlu olduğum bir yer ❤

      Bugün tam 3. Ayımız ve dün salonu yeniden yerleştirdik eşyalarla birlikte düzeni oturtuyoruz canım. Evlilik çok şükür iyi gidiyor kuzu. Tavsiye ediyoruzzzz şiddetle :* Evlenin.

      Sil
  6. Özgeee 💕 canım o süt kovaları çok güzel içerisinde çiçekler çok güzel durur 😊 Ankaraya hiç yolum düşmedi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay burda kimse beğenmedi gözdeeeeee 😑 Hatta un kovası mı aldın , vazo alsaydın keşke falan dendi ama bende çok seviyorummmm iyi ki almışım kiiii ❤❤ Sende beğenince mutlu oldum 😍 Bence şu mevsimde hiç düşmesin 🤗

      Sil
    2. Un kovası mıııı 😕 Sen takılma onlara kesinlikle çok hoş bende görsem alırdım evime canım benim 😉 Ayrıca instagramdan ev eşyalarını gördüğüm için seçimlerini seviyorum 👍

      Sil
  7. Yahya Kemal' in Ankara' nın en çok nesini sevdiniz sorusuna İstanbul' a dönüşünü dediği gibi Antalya' ya dönüşünü diyebilirsiniz.

    YanıtlaSil