17 Aralık 2016 Cumartesi

Alışveriş | Bernardo , İkea , Mudo


Günaydın herkese :)
 Pembe bir kahvaltı masasından kimseye zarar gelmez :) Değil mi ? Biliyoruuuum " yeni gelin eşittir pembik gelin " dedinizzzzz ! Ben gri , yeşil , mavi takıntılı bir gelinim rahatlayalım hadi ! Takıntı kelimesi bir kötü geldi yahu bütün renkler bizim diyelim veee pembe servis tabaklarımın olduğunu itiraf edelim ^_^
Bu tabaklarıma eşlik edecek uyumlu, pembe mini sunum yardımcıları almayı planlıyordum; gerçekleştirdim :) 


Bernardo'da gördüğüm mermer peynir tabağına evlenmeden önce göz koymuştum ama 42 tl pahalı gelmişti. Şimdi ihtiyacım vardı ve almaya kafaya koymuştum !Şansıma şuan indirimde ve 21 tlye aldım :) Sonra mudodaki bu tatlı filamingo tabaklar ( tepsi yazıyor etikette ama neyseeee)   beni benden aldı . indirimle birlikte tanesi 10.50 tl ye mutfağıma geldi :)


Geçtiğimiz zamanlarda ikea ya gitmiştim. Detaylı olarak aldığım runnerlara bu postta yer vermek istedim. Bence piyasadaki en uygun fiyatlı ve kaliteli runnerlar ikeada!  "Sunum" furyası runner talebini artırdı. Bu yüzden etiketlerdeki rakamlar uçtu. Benim ikeadan aldığım bu runner parçalarının en pahalısı 15 tl.


Başucumun vazgeçilmezi ; su! Mudodan 12 tl ye aldığım bu kocaman bardak su içme konusunda iyi bir motive! Bazen koşuşturmacadan su içmeyi unutabiliyor insan :(  Su İçelim ! Bu kendimize yaptığımız en ama en büyük iyilik.

Mini alışverişim burada bitti :)  Herkese mutlu hafta sonları diliyorum :*

15 yorum:

  1. İyi günlerde kullan 😊😊

    YanıtlaSil
  2. Hihihi, pembik gelin ha? Hepsi çok hoş dürdane gelin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa evet ben en güzeliyim , dürdane :)

      Sayende :****

      Sil
  3. O mermer peynir tabağı ve flamingolu "tepsi"lere bayıldım!!!! Güle güle kullan hepsini!

    YanıtlaSil
  4. Aldıklarının hepsi birbirinden güzel ama ben en çok o flamingo olanlara sevdim instagramda gördüğümde de gözümden kalpler çıkmıştı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy alırken aynı kalpli gözlerle gittim yanlarınaaaa :))))

      Sil
  5. Pembe rengi fazla sevmem ama ilk resimdeki görüntü harika :) İndirimden yararlanmak lazım :D Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh bu başka pembe gibiymiş gibi vuruldum ben :)))

      Bu indirimler kaçamamaşı ihtiyaç var ise :)

      Sevgiler

      Sil
  6. hepsini güzel günlerde kullan canım tepsiye ayrı bayıldımmm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) daha güzelleri senin olsun canım

      Sil
    2. :)) daha güzelleri senin olsun canım

      Sil