1 Kasım 2016 Salı

Pazar Pazar | Nereye Gitmişti ? , Ne giymişti ?


Herkese merhaba . Uzun zamandır "ne giydim ? " yayını yapmıyordum . Ama artık fırsat buldukça ve turistik geziler yaptıkça araya sıkıştıracağım :)  Bu pazar Güver uçurumuna gittik sevdiceğimle. İş sebebi ile ertelediğimiz tek şey dış çekim değildi bir de balayı idi :) Bizde bu yıl her pazar bir yer gazerek Antalya'yı karışlıyalım dedik ve kendimizi güver uçurumunda bulduk. Burası aslında piknik alanıymış , pek bir şey yokmuş. 


Gezinin tek odak noktası burası. Buradan aşağıya bakıyorsunuz ve ;


eşsiz bir su rengi ve derinlik görüyorsunuz. Hayatımda ilk defa uçurum gördüm desem yalan olmaz. :)) 






Ne giydiğime gelirsek ;
Kot ceket | Colins
Elbise | Koton
Sırt Çantası | Mavi 
Spor Ayakkabı | Skechers

19 yorum:

  1. Yalnız manzara inanılmaz güzel... bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yükseklik biraz beni korkutmuş olabilir çünkü neredeyse hiç önlem alınmamış insan eli değmemiş başak :) Ama katlanabilir sandalyelerimizi alıp bir daha gitmeye karar verdik :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ülkemizin her karışı ayrı muhteşem sanki görülmeyi bekliyor ^_^

      Sil
  3. Ceketin çok güzel iyi gezmeler :)

    YanıtlaSil
  4. Özgee :)) İnstagram da gördüğümde de maşallah dedim çok güzel olmuşsun canım benim ^.^ Manzara gerçekten mükemmel o renklerin güzelliği kalp ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok çok teşekkür ederiiiim 💕

      Sil
  5. Elbise çok güzelmiş manzara da öyle ^.^

    YanıtlaSil
  6. Merhaba efendim,
    Harika kareler yaklanmış, ne güzel bir doğa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,
      Çok teşekkür ederim , insan elinin değmediği bir güzellik :)

      Sil
  7. Manzaraya bayıldım. Çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. harikaaa.. manzaraya hayran kaldımmmmm

    YanıtlaSil
  9. Blogumdaki cekilise beklerim.son gun bugun 😌

    YanıtlaSil