24 Kasım 2016 Perşembe

Kendi Kendime !

Ağızda o kadar güzel dağılan bi kurabiye ki bu asla bayatlamıyor. Üstelik yedikçe mutlu oluyorum :) Kendi kendini mutlu eden bir deli oldum çıktım zira kendimden başka kimseyi mutlu edemiyorum da son zamanlarda ! Ya da ben böyle hissediyorum kendi kendime.
Ye iç dua et sonrada mutlu olmayı bekle modunda dolanıyor yazar :)


Yalnızlık biriktirmek diye bir şey öğreniyorken; Toffee nut latte zamanı eş buldum kendime o da sade filtre kahvesiyle eşlik etti bana :)


Güneş enerjisi ile çalışıyorum resmen. Ama geceye yetmiyor aldığım ışık ; sönüveriyorum. Geçecek biliyorum ama ben alışmış , kabullenmiş olarak geçirmek istemiyorumbu zamanları. Çözmek istiyorum!
 Kendi kendimi yiyorum burda da !


Kitaplara ara vermiş dergilere dalmıştım. Almıyor kafamın doluluğunu dergiler... Olmayacak böyle ! Aralıkta bir Ankara yapacağım 2 güncük. Sonra bir dolu kitap alışverişi yapacağım. Kendi kendimi iyileştireceğim. Bu arada biraz fantastik kitaplar okumak istiyorum gerçek dünyadan uzak ! Önerilerinize çok açım :)


.

Mutlu Günleriniz olsun :*

12 yorum:

  1. okumadıysan locke lamoranin yalanlari serisini tavsiye ederim... rahatlatıcı güzel bir seri istersen de iskocya sokağı 44 numara, benim o dönem kafamı bayağı rahatlatmıştı okurken... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisinide okumadımm değerlendireceğim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. ayyy kurubiyeler ne güzel görünüyor öyleee bir kurabiye canavarı olarak tarif alabilir miyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen veriyorummmm tarifiii çok seviceksin o zaman :)

      1 su bardağı nişasta
      1 su bardağı pudra şekeri
      250 gr margarin (oda sıcaklığında erimiş)
      Yarım çay bardağı sıvı yağ
      1 çay kaşığı kabartma tozu
      1 paket vanilya
      Aldığı kadar un ( hamur ele yapışmayacak şekilde olana kadar ekledim ben )
      Fırını 180 derecede önceden ısıttım sonra 150 ye düşürdüm beyaz kalacak şekilde pişirdim :)

      Şimdiden afiyet olsun :)

      Sil
  3. Kendi kendini yemeee :) Kendi kendini yemeden kendinle kalmak güzeldir ki arada. Detoks gibi.
    Fantastik kitaplara bayılıyorum.
    Okumadıysan Yüzüklerin Efendisi serisi, Hobbit bir alternatif.
    Binbir Gece Masalları serisi olabilir. Fantastik sayılmaz pek gerçi.
    Bitmeyecek Öykü çok keyifli bir kitaptı.
    İlk etapta aklıma gelenler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam deneyeceğiiiiim :))

      Yüzüklerin Efendisini okudum. Böyle sihirli bie dünya falan olsa ya biraz Harry Potter gibi :-D

      Binbir gece masalları güzel olabilir daha önce hiç incelemediğim bi kitap aklımda bulunsun.

      Öperingg :*

      Sil
  4. Bence kendinle baş başa kalabildiğin zamanları güzellikle düşünerek geçir; mesela benim öyle zamanlara o kadar çok ihtiyacım var ki!!! Kurabiyeler çok güzel görünüyor, ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o zamanlara doydum Başak artık boşlukta yuvarlanmaktan toz tutuyo gibi hissediyorum :) Benim zamansızlığa ihtiyacım var hani sağlam bir bahaneye " çalışıyorum , vaktim yok " gibi...

      Çok teşekkür ediyorummm :**

      Sil
  5. Kurabiyeler çok lezzetli görünüyorlar. Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Yalnızlık biriktirmek diye bir şey öğreniyorken.. ne güzel cümle. içinde bulunduğum "an"ları özetlememe yardımcı oldunuz farkında olmadan, kalbinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil