28 Kasım 2016 Pazartesi

Kafamdan Geçen Tilkiler ??


Beni mutlu eden köşeler yaratıyorum evin orasında burasında . Listeler çıkarıyorum güzel sofralar , kahve keyifleri ve okuma hallerim için.  Bir heves sarıyor içimi dışımı. Bu heves bana iyi geliyor. İyi olmak istiyorum ; bocaladığım bir ay oldu kasım.


2016 senesine neler sığdırdım neler . %50 si kabus %50 si rüya ötesi idi yinede her şeye bin şükür atlattık ! Acaba 2017 de bizii neler bekliyor. Düşünmeden edemiyorum ; hakkımızda hayırlısı  ^_^


Doğal yaşamı doruklarında tatmak. Dalından mandalina ! Bana göre çok büyük bir nimet ! Her an bir şans keşfediyorum. Sonra birisi çıkıyor burada her yer mandalina ağacı diyor. Abart özge abart diyorum ; kabahat bende biliyorum :)


 Bu sonbahar da çok uzadı sanki ya da bana mı öyle geliyor. Kış gelsin de istemiyorum ! Ne istediğimi bilmiyorum en iyisi önümüz bize ve ailemize huzur sunsun , anlayış tüm etrafımızı sarsın , sabır hep bizimle olsun... Yoksa bazı şeyler çözülmüyor A dostlar !


 Okuyana selam , hepimiz için güzel bir hafta olsun.

Öptm , kib , byess :*

22 yorum:

  1. :))) 2017 güzel olacak diye hissediyorum. 2016'ya karşı nötrüm şuanda. İyimiydi, kötümüydü bilemiyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nötr de olamıyorum ben yaşadığımı hissettiren bana hayallerimi de veren bir yıl olduğundan hakkını yemiyorum :D 2017 ye karşı bilinmezim hani biraz tedirginim bilemiyorum nideeen :) İnşalah hisselerin kuvvetlidir :*

      Sil
  2. Günaydın Özge'm.. Dilerim her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  3. yağmur yağmasın da... iyi haftalar 🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antalya'nın yağmura ihtiyacı vaaaaar buraya yağsın :( Bu salı Türkiye geneli kışa adım atıyor dikkatli olun :) Mutlu haftalar :**

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr başaaaaak inşallah senin haftan da sana mutluluk verir :*****

      Sil
  5. 2017 umut dolu olsun ve tüm hayallerimiz gerçek olsun.
    büyük amin.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel temenniler.
    2016 ya karşı mesafeliyim maalesef. Bize hiç iyi şeyler sunmadı.
    Güzelliklerle gelsin 2017.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa o kadar mı ? Üzüldüm :( O zaman 2017 gerçekten güzellikler getirsin 12 ayı boyunca size :)

      Sil
  7. Dalından mandalina çok güzel olur:) Antalya' ya yağmur yağdımı iyi yağar. Herkese iyi gelsin 2017

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama :)


      Bugün başladı o yağmur. İnşallah.

      Sil
  8. Yokluğum da ne yazılar gelmiş ne yazılar 🙃 evet sonbahar fazla uzamıştı ki yağmur geldi ama yine ısınacakmış havalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne duygular esti geçti neler atlatıldı atlatılacak be dodi. Dökülüp saçılıyorum işte :)

      Havaların bile hayırlısı olsun :)

      Sil
  9. sen abartmıyorsun özge onlar küçümsüyor bence ve asıl dalalette olanlar onlar.
    sakın değişme ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzına sağlıkkkk gerçekten bende öyle dedim bu burnu büyüklük , küçümseme tavrı! size fazla bu nimet :)
      Yok zaten seyhan değişirsem mutsuz olur , heyecanımı yitiririm . O mandalina ağacını mucize gibi karşılamak benim mutluluğum :)

      Sil
  10. merhaba blogumu yeni açtım bende beklerım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel blogun , hayırlı olsun :) Bol sohbetlere ^_^

      Sil
  11. O karmaşık duygular son birkaç aydır bende de var Özgee bir yanım zaman akmasın istiyor bir yanım hemen geçsin istiyor 😐 Her şeye rağmen sağlık diyorum sevdiklerimizin sağlığı yerinde olsun, kalplerimizde ve ruhumuzda huzuru hissedelim 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huzur ve sağlık olsun da gerisi boş gözde , ben bir şey istemeyede korkar oldum bakma :/

      Sil