15 Kasım 2016 Salı

Life is a dream - Realize it


 Kendime vakit ayırmayı , sevdiğim şeylerle günü doldurmayı severim yani yoğun ve stresli bir üniversite hayatı sonrasında bunlara hasret kaldığım için baya baya dilemişim bu zamanları .Şimdi hayatım bu tarz şeylere müsait olmakta ısrarcı olunca zevk almaya bakıyorum. Belkide kendim ettim kendim buldum :)


Böyle hayatınızda bazı şeylere mesela kitaplara eliniz gitmez , bir işe başlayacaksınızdır ama bir türlü başlamazsız ,bazı insanlarla görüşmemek için bahaneler üretir ve hep ertelersiniz ya sonra aaaa bu kitabı neden daha önce okumamışım ki, ne varmış bu işte yaptım bitti işte , ya da neden daha önce görüşmemişiz ki biz çok iyi geldi diye söyleniriz ... İşte çeşitli bahanelerle ertelenmiş bir buluşmanın bize sunduğu ortam , samimiyet. İyi geldi çatı katındaki sohbet vesselam!


Karış karış keşfetmeyi , sırt çantama koyduğum bir şalla her alanı kendime yerleşke haline getirmeyi , suyu , yeşili çok ama çok seviyorum. Bu benim hayalim ; yalan dünyayı doyasıya yaşamak ve kusursuz yalanı görmek. Yaşadığım şehirden başladım arşınlamaya sıkılmazsanız çokca Antalya.. Belki ömür olursa seneye uçan balonlu Kapadokyaya belki ihtişamlı Karadenize... Hayaller hayaller hep gerçekleşmek için aklımıza giriyorlar  ....


Ömür arkadaşım , canım yanımda oldukça ve verdiğimiz her moladan beklentimiz 2 çay sıcaklığı oldukça kurulan hayaller neden olmasınlı umuduyla , sabrıyla bizimle...  Öyle ya da böyle er ya da geç ama inanın ha bir eksik ha bir fazla bakmışsınız hayalinizi yaşıyorsunuz !


  Hayat akışım genelde vardır bir bildiği dediğim , beklediğim , şikayetlendiğim , kabullendiğim dilimlerle dolu ! Hayallerim benim %25imi kapsıyor ^_^
Sonuç ; her şey olacağına varır...:)  Bu bakış açısı 2 kişiyken sorun olmuyor ama kalabalıklaştıkça , kendimi dışa vurdukça polyannaya çıkıveriyor adım ama inanın benden polyanna olmaz buna yemin edebilirim :))) Ulaşılabilir mutluluk kimseyi üzmez siz de uçmayıverin hayal kurarken ki kendinizi şanslı hissedin :))))


Mesela dün karar verdim sevgili Serrose sayesinde ;  you've got mail filmi bana iyi gelecek ve bu anın hayalini kurdum. Yerimi hazırladım günümün mutluluğu bu an olacak.

O zaman keyifli , hayalli , sessiz çabalarla dolu , kolay , huzur dolu bir gün diliyorum. İşleriniz , sorunlarınız su gibi aksın gitsin hayatınızdan!
 Bu yazı da gününüze bir nefes molası olsun :***

28 yorum:

  1. kışın en sevdiğim battaniye altında romantik komedi izlemek :) anlık da olsa unutuyorsun herşeyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyi hem de ;) Seçim iyiyse bir de değme keyfimize dimi :)

      Sil
  2. Yazını okurken daldım gittim:) ne guzel anlattin ... bazende o yeri hazirlayip bilgisayarini icecegini koyup tam oturacakken aklina baska bisey gelir ona yonelirsin en uyuz oldugum sey 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah tam başlayacaktım zil çaldı bende gecikmeli oturdum izledim :))

      Sil
  3. Hayaller gerçekleşmek için aklımıza giriyorlar. Çok doğru. Zamanı gelince hayallerin aklımıza geliyorlar:)

    YanıtlaSil
  4. Hayallerin gerçekleşeceği bir hafta olsun ;)

    YanıtlaSil
  5. Ahh, yazı nasıl pozitif nasıl pozitif.. Fotoğraflar da öyle. Keyiflendim okurken :)
    En çok ilk fotoğraftaki sehpaya bayıldım ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana :))

      O sehpayı inanır mısın evideadan 19.90 a aldım :)))) Şuan da var ama sanırım 29.90 tl :)

      Sil
    2. Ayyy çok da uygunmuş.
      Sevdiceğime bir göstereyim, belki yapar, almaya gerek kalmaz o zaman. Bayıldım ama :)

      Sil
    3. Oooo elden geliyorsa bu işler evideadan ilham alınabilcek bir sürü model var :) Kolay gelsin şimdiden :)

      Sil
  6. ayyyy mutlu şeey üstten ikinci fotoyu nası çektin yaaa. bir de hangi kore dizilerini izliyon bi deee the beauty inside adlı kore filmini izleseneee çok tatlııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çatı katındaydık deepciğim oradan çektik .

      W- Two Worlds ve Age of youth :)

      Sil
  7. Ay benim köşe koltuğumdan <3 Çok güzel dimi başkasında görünce bile içim ısınıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle ve çok rahat :) Enza ❤ Biz o vakit :)

      Sil
  8. ikinci resim çok güzel ya neresi orası çok merak ettim :)) diz battaniyen nerden bakalım çok tatliş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antalya saat kulesinin orda bir hanın tepesi canım. Arkadaşlarımız 1 aylık kiralamış en üst katını bizede çatı katının keyfini sürmek düştü :))

      Diz battaniyem Afyon özdilekten canım 2 tanesini 30 tl ye almıştım geçen yıl :))

      Sil
  9. bu postların kıymeti instagram yokken daha iyi anlaşılıyor, en güzel anlara en özel yorumlarla ulaşıyorum şu an,
    okumadıklarımı tek tek gezip, tam çıkarken bi yorum bırakmadan geçmiyim dedim
    :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası başka seyhan. Instagram bu kadar dökülüp saçılamıyorum :) İyi yaptın , öptüüüm :**

      Sil
  10. Özge 💕 Ne kadar güzel yazdın öyle okurken su gibi aktı satırlar :) İnşallah sende hep istediğin hayallere kavuşursun bir bakmışsın gitmek istediğin bütün yerlere gitmişsin ömür arkadaşınla, 2 çay eşliğinde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gözdeee :) İnşallah canım inşallah :*

      Sil
  11. İşte huzur, işte keyif, işte yaşamak budur ;)

    YanıtlaSil
  12. Çektiğin fotoğraflara bayılıyorum. Hele kurabiyeli fotoğrafın tatlılığı :)) Emeğine sağlık, çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii nasıl teşekkür etsem bilemedim. Çok çok çok sağol güzel kalbinin yansıması canım benim :***

      Sil