18 Kasım 2016 Cuma

Şuracıkta İki Dedikodu Yaptım :)



Çiçeklerim soldu son pozunu bloguma versin istedim :) Kahve kokusu da bonus olsun ❤


Modunuzu belirleyin ve güne öyle başlayın.  ;) 💜 Şaka şaka eminim günün getirdiklerinden size sıra gelmiyor ve modunuzu günün gidişatı belirliyor. Boşverin her şeye düz bakıp düz algılayın düz karşılayın olan oldu biten bitti diyin azıcık. 


Battaniyesiz ev düşünemiyorum. Oturma odamda , salonumda böyle yerleştirdiğim diz battaniyeleri mevcut. Bir yere gidince en çok battaniyelerimi özlüyorum ! Alışmışım tv , pc karşısında battaniyeye sarınmaya napayım :) 


Karşınızdaaa ilk ev hediyemiz. Tarzımız , zevkimiz çok iyi analiz edilmiş kabul fakat bu misafir kabuller evimiz için eleştirilerle dolu bir paket olsa gerek. Ha hak geçmesin " kendi evinize artık canım nasılsa kira bura  " diye de gönül almıyor değiller.  :)) Tabi bu gelen çiftimiz bizle yaşıt ve halden anlayan insanlardı. Eleştiriler hayatları tecrübelerle dolu büyüklerimizden :) Neyse bunlar da geçti sıradaki misafirlere hazırız :)


Hasta pijamam ve hasta olunca canım hep makarna ister ^_^ Hasta dediysem hafif soğuk algınlığı öyle abartılcak bir durum değil ama evde yalnız olunca abartıyorum :))


W- Two izlerken başından kalkamıyorum o yüzden acıkırsam diye önlem aldım. Birde hastayken ben çok yerim hiç iştah kaybı yaşamam ; niye ki :)


Kullan at mısır kutularımla aşk yaşıyorum bitince yine alacaktım ama Esse batmış diyollar :(  Neyse gelen ilk misafirlerimize film izleyelim hadi desem de ortamı sinemaya çevirsemde Poyraz Karayel dediler. Peki dedik.


Bu yayın olan biten her şeyin, geçmiş zaman dilimlerinin derlenmiş hali idi. Ya şimdi ne yapıyordum işte bu battaniye altında size bu yayını yapıyor ve  bitince etrafı toplamak için kalkmayı bekliyorum. Pazara gidicem de ! :))  Hadi yayın bitti kaçtım ben :**

Hayırlı Cumalar , Mutlu Haftasonları herkese :*


23 yorum:

  1. Miskinlik kraliçesi ilan ediyorum seni Özgüş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah nedennn bak orda kurabiye falan var hep hamaratlığı ayrıca şuan da pazardayım :)))) Gayet hakedilmiş bir miskinlik kero :-D ahahahha

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Evimde gerçekten keyifli vakit geçiriyorum :) teşekkürler :)

      Sil
  3. Yine gülümseten bir yayın :))
    Hay sen de hep gül emi :) Sevgileeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederimmmmm hep birlikte gülelim inşallah :))

      Öpücükleer

      Sil
  4. Ya hic sorma esse batiyomus gerckten ben yetkilisiyle komustum benim bulumdugum ilin . Ürün gondermiyolarmis ve anlasmalarini iptal edeceklermis baska bi magazaya cevirilecekmis oldugu yer. Cok uzuldum ya daha almak istedigim bir cok sey vardi ne zamandir bekliyordum ama raflar hep bos :( megerse batiyomus . Yazinda tatli ki ne tatli ellerine saglik kurabiyelerde mis gorunuyo tatlim 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii doğruymuş kesinmiş yani tüh ya indirim zamanları tadından yenmiyordu valla çok da güzel şeyler aldım ara ara da yolum düşüyordu ; üzüldüm... Bakalım neye dönüşcek inşallah esseyi aratmaz :)

      Çok sevindiiim çok teşekkür ediyorum yorumun için ❤

      Sil
    2. reca ederim :D sevgilerr takipteyim

      Sil
  5. Esse'nin batacağını 3-4 ay önceden anlamıştım ben. Dükkanlar boşalmaya ve sanki ne bulurlarsa oraya koyup satmaya başladılardı... Burda ben mi yanlış anladım sizin evi mi beğenmiyorlarda akıl veriyorlar. Sen çok zevkli bir insansın ve instagramdan da paylaştığın kadarıyla modern rahat ve sıcak bir yuvan var. Onlar bir varak, bir taş şakırtı şukurtu yeni gelin evi pembelikleri göremediler demek!!.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın baya baya ürün gelmiyor ve hep standlar boştu.

      Çok doğru anlamışsın denizcim. Sade ve soğuk geliyor sanırım . renkli değil varak yok gösteriş incik boncuk yok pembe yok birde kirada olduğum için düz beyaz tül seçtim fon falan yaptırmadım evi fakir göstermişim :) Eşyalar ister istemez eve tam oturmadı masam büyük geldi ama göz alışınca rahatsız etmiyor o masayı kaldırıp başka yere koyuyolar bakıyolar olmuyo neyse canım nasılsa kira diyolar :))

      İşte böyle :)

      Sil
    2. Komik senin masandan onlara ne oluyor! Boşver canım sen evliliğin bu en güzel zamanlarını keyfince geçir ayrıca battaniyelerine bayıldım.

      Sil
  6. "Olan oldu, biten bitti." :)
    Yazın ilaç gibi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "İyi" anlamda bir işe yaradıysam ne mutlu bana :)

      Sil
  7. zevklerimiz o kadar çok benziyor ki :D makarna çekti canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim; ne mutlu banaaa :) .
      Ben olsam bu saatte demez yapardım :)))))

      Sil
  8. ş kurabiyeler çok güzel görünüyor :) Geçmiş olsun hep var bu soğuk algınlıkları zaten Keyifli güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık sevgiler ..:)

    YanıtlaSil
  9. Özel olanlarda mı kapanır acaba ben Afyonda ki Esse'ye aşıktım resmen :((
    Manzaralar çook güzel Özge yaaa :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm esselerin kepenkleri indirilmiş canım ama bnm tahminime göre marka değişir yeniden ayağa kalkar :)

      Çok yakında seninde evinden manzaralara ortak olacağız kuzum az kaldı :)

      Sil
  10. Benimde en sevdiğim şey tv izlerken falan pofuduk battaniyeye sarılıp izlemektir. Evinde ki detaylar göz alıcı huzurla geçsin yıllarınız tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler dodiciiiiim. İnşallah canım bnm :*

      Sil