10 Kasım 2016 Perşembe

Geçmiş Günlerin Dedikodusu



Miskinliğin resmi :)


Karı koca bazı akşamlar evden kaçıyoruz ; kahve keyifleri hep evde olmuy:)


Evimizin dekoru için farklı şeyler kovalıyorum. Instagram da denk geldim kendilerine ve hiç düşünmeden sipariş verdim. Hemencecik geldi masa örtülerim yanında miniik bir nihale hediyesi ile ..
Bende şu şekilde kullanmaya başladım bile ama dekoratif eksiklerimi giderdiğimde tepeden sergilerim . Merak ediyorsanız ; @_homever_ hesabından inceleyebilirsiniz.



Hamurunu azıcık daha ince açsaydım çok şahane bir görüntü ve kolay yemeli bir şey olacakmıştı.


Havamız öğlenleri yaz , akşamları sonbahar...


Instagramdan takip edenler bilir #gununkahvesi fotoğraflarımı ❤ blogumda nasipleniyor tabi bu durumdan. 


Yalancı cennet karesi ...

10 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş resimlerden keyif alan biri olarak çok beğendim :) ayrıca örtülere ve de kullanım şeklinize bayıldım gyet şık duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. Özge bence tart harika görünüyor, ellerine sağlık!!!! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başaaak azıcık daha ince olmalıymış fazla doyurucu oldu bir dilimi sanki tüm hepsini yemiş gibi hissettirdi ;)))

      Sil
  3. nihale çok hoş gerçekten ve bardak altlıkları da öyle

    YanıtlaSil
  4. Yaa, çektiğin fotoğraflara bayılıyorum. Gerçekten de çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiii çok mutlu oldum bu yorumaaaaaa çok teşekkür ederim 🙈 kalp kalp kalp bir sürü kalp :)))

      Sil