13 Kasım 2016 Pazar

Pazar Mutlusu ❤


Bitme pazar dedim ; bitti. Çok merak ettiğim Olympos a gittik bugün. Aklımız , kalbimiz orada kaldı . Yeşilin ve mavinin binbir tonuna şahit olduk. Plajı gerçekten kusursuzdu keşke yaz olsaydı da yüzseydik dedik. Gün sonunda da yine geleceğiz diye söz verdik ve evimize döndük.







Fotoğraf makinemin şarjı bittiği için bu post telefonla çekilen fotoğraflarla yapıldı :) Tamamen benim sabırsızlığım yüzünden oldu :)  Belki postun devamı niteliğinde daha detaylı bir gezi yazısı yazarım :) Şimdilik cici pazarımızın anısı olsun bu yayın ❤

Hepimiz için mutlu bir hafta diliyorum. Sevgiyle kalın ^_^

23 yorum:

  1. Daha önce gitmedim 😊 ama not aldım burayı da canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın harika olur buralar mutlaka gezilmeliii ❤😊

      Sil
  2. Bayılırımmm , yazın genclerin en yogun oldugu tatil bölgesidir orası essız bır guzelliği var kesinlikle yazın gidilip yasanmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi birde kadirin ağaç evlerinde kalmalı ;)) Aklımız orada da kaldı da :))

      Sil
  3. Genelde benim de en güzel yerde makinemin şarjı biter:))) Harika yerler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahha ben baya baya çektim makineyle ama eve döndüğümüzde makinenin , pc nin herşeyin şarjı bitince üşendim oturdum elimde telefonla yaptım postu :))) Ah Antalya çok başka çok ❤

      Sil
  4. Herkesin mutlaka gidilmeli dediği bir yer ancak hiç kısmet olmadı. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bu saatten sonra kısmet olursa 1 gece kalmalı gidilsin bence yaz olsun ve o plajın tadı çıkarılsın

      Sil
  5. Ahh ne güzel bir yer daha çnce biz de hiç gitmedik en yakın zamanda uğramak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  6. Şahane... Bayıldım.. Beni de götür lütfen...

    YanıtlaSil
  7. Çok uzun yıllar önce gitmiştim Olimpos'a, özlemişim :) Fotoğraflar çok güzel!!! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. N e kadar güzel yerlermiş , gerçekten çok güzel bir ülkede yaşıyoruz
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkemizin tadını turistler çıkarıyor; biz içinde yaşarken göz ardı ediyoruz :( Çok şanslıyız aslında karış karış gezmek , yaşamak nasip olsun :)

      Sil
  9. Çok güzel fotoğraflar. Antalya yazmakla bitmez:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmesiiiiiin :)

      Gezilecej yerler, güzel anlar biriksin :)

      Sil
  10. Harika huzur dolu gözüküyor gerçekten :)
    Bu arada blogunuzu takibe aldım bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Harika huzur dolu gözüküyor gerçekten :)
    Bu arada blogunuzu takibe aldım bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler :)

      Geldim bile takipteyim tatlım ❤

      Sil