22 Kasım 2016 Salı

Daha çok ruhum Sonbahar.



Antalya için tam anlamıyla sonbahara büründü diyemem . Hani şöyle sapsarı değil her yer. Yeşili inatçı !


Geçtiğimiz Cumartesi köye çıktık orasıda sonbahar değil resmen Kış ! Şu sandalyeleri ne hayallerle aldım; daha kullanamadık. Bir oturayım Antalya'ya karşı , az düşüneyim dedim ama yok buz gibi hava izin vermedi.


Pazar günü ise yaz havası bolca düşünmeme fırsat verdi. Kafamı boşaltmak imkansız , bazı durumlarda beni ikna etmek de çok zor, ertelemek en iyi işim ve an*ı yaşıyor gibi göstermek , konuşmak dökülmek anlamsız olsada denemek, cevap vermek , soru beklemek , laf sokmalı kontröllerden geçen konuşmalara maruz kalmak , cevap uydurmak sonrasında da kime ne ya çok saçma demek ....  Karışık geldi dimi çok karışığım çok.


Pazartesi ; hava gibi bende yaz gibiyim. Şehir kusursuz , herkes kendini dışarı atmış.  Bazen kendini doğaya sürmek , vurmak , kapatmak en iyi ilaç ... İnsanlarla baş etmek çok zor o yüzden ne kadar az insan o kadar çooook huzur.


Yeni yıl için heyecanlı mıyım ? Hiç değilim. Şehirde bir hazırlık yok ! Tek belirti herkesin elindeki şu kırmızı Starbucks bardakları :)))  Benim mutluluğum da Toffee Nut Latte... İçimi mutluluk kaplatan içecek.


Antalya da sonbahar böyle ! Benim havam da bir öyle bir böyle ama daha çok sonbahar ... Sizde havalar nasıl ? ❤

Herkese mutlu ve sakin bir hafta diliyorum.

6 yorum:

  1. Ben zaten sonbaharda giderim Antalya'ya. Köyün neresi bilmiyorum ama yaylada olduğunu tahmin ediyorum. Yaylalar soğuk olur genelde. Akseki 'de kışın nüfus azalır, yazın artar.. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok soğuk cidden . Hava bir öyle bir böyle olsada Antalya güzel :)

      Sil
  2. Benim korktuğum mevsimler geliyooor, geliyooor. İçim üşüyor bu havalarda. Bir de kış uykusuna yatmaya hazırlanır gibi hep uykuluyum :) İzmir'de Antalya gibi iki arada bir derede. Havalar hem sıcak, hem de buz :) Valla karıştık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kışı hiç sevmiyorum . Belki özlerim kar * ı ilerde ama kış bana göre değil ^_^

      Sil
  3. Ben yazı istiyorum bananee yaa bu havalardan nefret ederim :((

    YanıtlaSil