16 Ekim 2016 Pazar

Geçmiş Günlerin Dedikodusu



Düğünümüzden 2 gün önce otelimizin sunmuş olduğu hamam sefasından bir kare ; inanılmaz bir keyifti. Herkese ama herkese düğün öncesi hamamı tavsiye ediyorum. Çok rahatlatıcı ve bakım dolu bir gündü. 


Ve Antalya ; muhteşem bir şehirsin ve çok değerlisin. 


Artık kendi evimden yeşil çay /kahve keyifleri , sunum köşeleri gelsin mi ? 


Bir süre dergilerle haşır neşir olacağım. Dolu dolu edebiyat ... 


Bazen bazılarına tavrım. :))))) 


Ankara yı , kınamın harika geçmesini sağlayan tüm arkadaşlarımı ve onlarla kahve buluşmalarımı özledim . 


Sonuç olarak bir miskinlik , tatlı yorgunluk , yeni hayata alışma yani tüm yeni şeyler ile kaldığımız yerden aşkla ....

Herkese mutlu pazarlar :*

17 yorum:

  1. Mutlu bir ömür diliyorum, heb bir yastıkta ;)

    YanıtlaSil
  2. Keyfin bol olsun!!! Benim için de bol bol ev keyfi yap :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa Başak iyi hoş evet ama iş şart hep evde olmaaz ama keyif yaparsam sanada keyif enerjim hep gitsin :)) Öperim ^_^

      Sil
    2. Amiiin , çok teşekkürler ^_^

      Sil
  3. hayırlı uğurlu olsun canım, mutluluklar <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'ım çok teşekkür ederiz , amin <3

      Sil
  4. merhaba tatlı bloğunu takibe aldım bana da beklerimmm :)

    YanıtlaSil
  5. Mutluluklar dilerim :) Deeptone sayesinde ulaştım bloğunuza, takipteyim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. son yazısımı görmüş müydüüün :)

    YanıtlaSil
  7. hayat ne güzeeeel antalyadaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel kareler... Antalya... Ah.. çok seviyorum. Sıcacık :) her yaz döner dolaşır geliriz. :)
    Takipteyim
    http://makyajbox.blogspot.com
    ve
    http://berilcimcime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir başka buralar gerçekten :) teşekkürler :*

      Sil