28 Ekim 2016 Cuma

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | Bol Kahve Kokulu



Evde en sevdiğim , mutlu olduğum anlardan bir kare . #gününkahvesi 


Resmen anı köşesi gibi bir şey aslında ve en en eskisi o yerdeki kuzu rahat 11 senesi var :)


Pazar kahvaltıları sevdiceğin ellerinden öpüyor. Hamarat buldum çok net ❤


Bende içimdeki potansiyeli çözümlemeye çalışıyorum . Şu gördüğünüz pofudukları benden kimse beklemiyormuş resmen takdir ettiler :))))) Annemde dahil 😂


Bazen #gununkahvesi misafirlikte içiliyor.



Ama çoğunlukla evde :)
Her gün mutlaka 1 sade kahve  ❤


Ah Antalya , heyacanın ve sakinliğin...


Yine bir gün misafirlikteyiz ama nasıl güzel manzaralı bi yer nasıl :)


Cumartesi geceleri diye bir bölüm açtık hayatımıza ^_^ .


Ritüel.

Herkese hayırlı , mutlu Cumalar diliyorum :)

10 yorum:

  1. Dedikosunu yapabileceğimiz böyle güzel günlerin hep olması dileğiyle..
    Son fotodaki masa örtüsüne bayıldım.Çok nostaljik bir desen. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ankara - Ulusdan almıştık ama bir 8 yılı var :)

      Sil
  2. Çok güzel fotoğraflar. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim blogumu tıkladığınız , yorum bıraktığınız için <3

      Sil
  3. gıybet yapabilecek bir çok zamanın olması dileğiyle :) belki birlikte bile yaparız canım. kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe neden olmasın :) Çok teşekkürler :**

      Sil
  4. Evin ne kadar sade ve huzurlu, bayılıyorum o yüzden bu yazılarına! Ağzınızın tadı hiç bozulmasın, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy beni çok mutlu etin başak :) sade olması için çok çabaladım burası biraz gösterişi seviyorda :)) amin canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. yaaa şuan resmen sana imreniyorum bizede gelsin bu günler çok tatliş bi evvv :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel kuzucum bir ebinin olması gerçekten dilerim daha tatliş bir evin olur :)

      Sil