31 Ekim 2016 Pazartesi

#BrideToBe | Ekim ❤ Biz.



Ekim ayının artık hayatımızdaki yeri ve anlamı büyük bu yüzden bu ayı düğünümüzden detaylarla kapatayım. Dış çekimi hala yapmadığımız için elimdeki fotoğraflarla biraz kırpa kırpa detaylara ineceğim :) " Rüya Gerçek Oldu " adlı yayınımda bu bölümün ilk kısmı yer alıyor ; bakmak isterseniz TIK TIK :))) Öncelikle hayatımda tekrarı olmasın diye dua ettiğim bir an ; evden çıkma ...
2 Ekim ;


Kuşağımı bağlayan; kardeşim; canım :) Ankara'dan Antalya'ya 7 saatlik bir yol çekeceğim ve arada mola vermek zorunda kalacağız diye gelinlikle çıkmasam da evden o kuşağın bağlanmasını istedim. Babama sarılana kadar ağlamadım ama ne zaman babama sarıldım orada döküldü yaşlar :( Bir yandan da çok mutluyum çünkü 7 yıllık sevdiceğim ile bir ömür başlayacaktı. O yüzden ağlamam kısa sürdü :) O gün giydiğim elbiseyi eminim hatırladınız 2015 , Nisan ayında Mangodan almıştım tam da bugünü hayal ederek ( Hatırlamak isteyenler için TIKTIKTIK) :) Saçımı , makyajımı kendim yaptım . Duvağım ise gelinliğimi diken moda evinin geçici duvak olarak verdiği yedek duvaktı.



Ve yolculuk başladı...

Antalya'ya vardığımızda direk kendi evime indim. 4 Ekimde ailem gelecekti ve 6 Ekimde düğünümüzün yapılacağı otelin bize sunmuş olduğu " Gelin Hamamı" organizasyonumuz vardı. Annemler , teyzemler güzelce bir aklandık paklandık , bakımlarla şımardık.


Gelelim düğünümüzün yapıldığı otele ;


Otelden , otelin düğünümüz için bağladığı organizasyon şirketinden , fotoğrafçıdan , müzisyeninden her şeyinden memnun kaldım. Yemekli düğünün dedikodusu bol olur ama bizimkinden herkes inanılmaz memnun kalmış ; iyi dedikodu yapmışlar hakkımızda :)) Fotoğrafta gördüğünüz gibi otelin havuz başı düğün konsepti de vardı ama biz kır alanı seçtik. Aynı gün 2 düğün vardı otelde bu kısmında dedikodusunu kendi aramızda yaptık ; pilotun biri evleniyormuş havuz başında :)))


Neyse kendi dedikoduma döneyim :) Fotoğrafta balkon gibi bir şey görüyorsunuz ya işte orada 8 Ekim de saat 20.00 da küçük bir kokteyl servisle nikahımız kıyıldı .Oradan da kır alana misafirler indirildi ve ilk dans müziğimiz eşliğinde girişimizi yaptık .


Gelinlik , aksesuar detaylarım için sözü dış çekimden sonraya saklıyorum. Şimdilik benden bu kadar olsun . Mutlu, sağlıklı , bol sürprizli bir Kasım ayı bizimle olsun :*
Sonuçta Kasım doğumlu bir benin bu aydan beklentisi hep pozitiflik :))))


Umarım keyif aldığınız bir yayın olmuştur :) Kendinize iyi bakın.
Mutlu haftalar :)








21 yorum:

  1. Tatlım prenses gibi olmuşsun 😘 herşey nasıl da güzel gözüküyor hep mutlu olun inşallah. Darısı başıma diyip bende hayatımın bu kısmına ışınlanmak istiyorum artık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler kuzucum ❤

      Amiin , gönlünce olsun her şey inşallah 🙏

      Sil
  2. Özge yaa bayıldım herşeye.. Musmutlu ol kuzum benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim kuzum 😊 Hep birlikte mutlu olalım ❤

      Sil
  3. Otel harikaymış gerçekten! Zaten düğünü ve gelinliği de çok beğenmiştim! Hep mutlu ol, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Dûrdane kız hayırlısıyla muradınaermiiişşşş! Darısı tüm seven, gün sayanların başına :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi inci tanesi gibi hissettiren güzel insan :) Amiiiiiin ❤

      Sil
  5. Ömür boyu mutluluklar çok güzel gözüküyor her şey 😊

    YanıtlaSil
  6. Her şeyinle çok güzelsin Bir ömür boyu mutluluklar dilerim ....:)sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Özgee canım benim yazamadım sana bir türlü instagramda gördüm fotoğraflarını ama 💕 O kadar güzel bir gelin oldun ki baktıkça fotoğraflarına yüzüm gülümsedi 😊 Her şeyin en güzelini hakediyorsun mutluluk hiç eksilmesin yanı başından çok mutlu 🍀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözdeeeeeeeeee çok teşekkür ederimmm çok canım benim. Amin inşallah ❤

      Sil
  8. Sonsuz mutluluklar diliyorum:) dış çekimi bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bizde merakla bekliyoruz ❤

      Sil
  9. aayyy sen evlendin ve ben bunu şimdi görüyorum :((( inşallah çok çok çook mutlu olursun darısı benim başıma artık ne diyelim :))) tur atıyorum şimdi blogunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy tatlım amiiiin :)

      Bride to be etiketimi tıkla herşeyden haberdar olabilirsin anlattım baya :) Bende sesin hiç çıkmadı iş baya yoruyor yada afyona falan gidip geliyorsun dedim :)

      Sil
  10. Ne güzel olmuş. Önemli olan içe sinmesi zaten ama dış çekimleri de çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkğr ederiiim içimize sindi her şey istediğimiz gibi ilerdi bin şükür. Dış çekimi bizde merak ediyoruz kilo almadan gelinliğe smokine girip bir çekim yapsaydık çok şahane olacak :)))))

      Sil
    2. Çok teşekkğr ederiiim içimize sindi her şey istediğimiz gibi ilerdi bin şükür. Dış çekimi bizde merak ediyoruz kilo almadan gelinliğe smokine girip bir çekim yapsaydık çok şahane olacak :)))))

      Sil