29 Ekim 2016 Cumartesi

Alışveriş ❤


Kış mevsimi buralarda farklı. Ankara donuyormuş , kabanlara geçilmiş hatta kombiler yanıyormuş ama burası nazar değmesin hala ılık bahar ve hala kısa kollularla dolaşıyoruz. Giysi dolabım haliyle Ankara ayazına uygun ve kışı burada yaşayarak ne almam gerektiğine karar verip liste oluşturuyorum. Henüz listeme tikler atmaya başlamadım çünkü gözüm hep başka şeylerin peşinde mesela aylardır istediğim , vücuduma uyan bir mom jeans arayışındaydım ve bulunca ona kaydım üstelik hiç kahverengi minik çantam yoktu ve çok hoşuma gitmişti ;))) Sonuç olarak liste elime patladı ama ben mutlu ayrıldım ^_^


Mom Jeans | Bershka (99.90)
Çanta /Bag | Mango (59.90)

Tabi ihtiyacım olan o çok ertelediğim spor ayakkabısınıda sonunda aldım. En azından ayakkabı ihtiyaç listemden bir parça azaldı. :)) Kendisinden ricam 5 yıl beni idare etcek :))  Açıkcası skechers hiç aklımda olmayan bir marka idi ama iyi ki yolum buraya düşmüş diyorum. Dünyanın en rahat spor ayakkabısı olabilir taban açısından.


Herkese mutlu hafta sonları diliyorum . Aradığınızı  bulduğunuz güzel alışverişleriniz olsun :*






19 yorum:

  1. Ankara soğuk. Kombiler açık. Grip salgını var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralıkta şifayı kapmaya geliyorum o vakit :))))

      Sil
  2. Benim de mom Jeans almam gerekiyor ama daha alışverişe başlamadım güzel günler de giy canım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni sezonda her şeeey çok güzel dodiiii her şey :) en güzeli daha iyisi senin olsun inşallah :**

      Sil
  3. Hepsi çok hoş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. güzel günlerde giy canım <3 :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  6. Bende kış alışverişine başlamadım daha zira mont yerine İstanbul'un soğuk havasında kalın hırka giyiyorum :D Çok güzel parçalar almışsın mutlu günlerde kullan ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa hastalanmadan güzel bir palto mont al kuzucum. :)

      Teşekkür ediyorum çok çok ❤

      Sil
  7. Skechrs çok rahat Türkiye de açılınca çok sevinmiştim, hayırlı olsun ^^

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan^^ skechers üstüne kesinlikle spor ayakkabı tanımam! eşimle 2şer çift dağda tepede her yerde kullanıyoruz 2 yıldır bişicik olmadı:)

    YanıtlaSil