18 Eylül 2016 Pazar

Kore Güzellik Ürünleri ❤ Ben

   Hu huuuu
Ankara 'dayım. Çook yoğun geçiyor burada günler. Kartlar dağıtılmaya başladı. Sinir stres hastası olma yolundayken ruhuma iyi gelecek güzel bir alışveriş çekiyordu canım (indirim bitmiş hiç demiyorsunuz :() Hazır Ankara'dayım kore güzellik markaları holika ve missha ya uğramalıyım dedim ve kart dağıtırken yolumuzun üstünde olan bu markalara atıverdim kendimi  ❤


Beni okuyan / bilen Kore dizilerine ve cilt ürünlerine karşı zaafımı bilirler. Bilmeyenler için renkli kozmetikleri ilgilimi çekmiyor ama cilt temizliği ve göz makyajı için fırçaları aşırı ilgimi çekiyor. Bakım ürünleri biraz pahalı ama sonuç aldığım ve uzun süre beni idare ettiği için senede bir bütçe ayırılabilir diye düşünüyorum. Daha serum merum olaylarına girmedim ama tonik , aydınlatıcı , yatıştırıcı , nemlendiricileri ile iç içeyim.


İlk durağım Armada Holika Holika. Yaşasın ki online alışveriş sitesi açılacakmış. Asıl amacım Aleo Vera yatıştırıcı /nemlendirici jelini almaktı. Ama kalmamış bende ;


Çook merak ettiğim siyah yumurta sabunlardan aldım denemek için. Kullanan arkadaşlarım var ama onlar beyaz yumurta kullandılar ve çok memnun kaldıklarını söylediler tabii düzenli kullanmam konusunda beni ciddi uyardılar. Cilt konusunda yada bu olaylarda planlı programlıyımdır üşenmem aksine kendimi şımarttığımı düşünerek severek yaparım. Bu sabun kavrulmuş kömürden yapılmış ve siyah noktaya , akneye meyilli karma ciltler içinmiş. Haftada 3 kez sabah akşam uygulayacağım kullandıktan sonra nemlendirici süreceğim. Kullandıkça etkileri hakkında görüşlerimi bu posta güncelleme yaparak belirteceğim.
Fiyat | 49 tl


Sonra Holika holika dan çok severek kullandığı BB kremimi yedekledim . Koreliler bu Bb konusunda 10 numaralar. Tek geçerim.
Fiyat | 37 tl


Missha nın koca poşetin çıkan ! Evet kaş tarama fırçası 😂 Missha dan genelde göz /kaş /kirpik fırçaları alıyorum . Ne zaman gitsem sadece bir tanesine ulaşabiliyorum. Tek almadığım kirpik kıvırıcı onuda bulursam aksesuarlarım tamamlanıyor. :)
Fiyat | 9.90 tl

 Küçükte olsa alışveriş iyi geldi akşama da bir kore dizisi bulursam azıcık daha sakinleyebilirim ^_^
Öneri kabul edilir gençler :*

15 yorum:

  1. Hayırlı olsun güle güle kullan hepsini :) BB kremde kaldı gözüm, ileride alışveriş sitesi açılınca bir göz atayım bende.. Dizi olarak da izliyor musun bilmiyorum ama "W" dizisi şahane gidiyor benim için şu anda. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür edeeim ^.^ Tavsiye ederim 4 çeşiti var eminim mendine uygun olanını bulacaksın :) yihuuu izlemedim daha bir şeye başlamadım nabrutun siteyede bakıp karar vereceğim. :*

      Sil
  2. Siyah sabun mu? Kavrulmuş kömürün cilde iyi geldiğini nasıl keşfetmişler acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgim yok ama siyah nokta tedavisinin demir başı kömür diye duymuştum. Hiç detayına inip okumadım açıkcası :) 4 çeşit sabun vardı cilt sorununa göre ; siyah bana ilaç olabilcek gibi duruyor :)

      Sil
  3. Ay cok güzeller güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Holika holikayı çok seviyorum ama Türkiye de satıldığını bilimoyordum internet sitesi hemen açılsa da rahat rahat alsak . Bu arada o sabunlar ne tatlı öyle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bekliyorum sitenin açılmasını çünkü bir tek Ankara' da var :/ Bende bayıldım işe yararlarsada nomba olacaklar :)

      Sil
  5. Petit BB'yi merak ettim :) Holika Holika'yı ben de çok seviyorum. Güle güle kullan hepsini ve kolaylıklar!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözüm ışıltılısında kaldııııııııııııı ama riske atamadım sanki açık kaldı tenime karar veremedim :( Mağaza beni mutlu ediyor dizaynı , rengi ile :) çok teşekkürler başakcım:**

      Sil
  6. Misshanın Türkiyeye geldiğini bilmiyordum. Herkes BB kremlerini çok methediyor. Bende çok merak ediyordum. Tam olarak nerde satılıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Epeydir var missha ankamall de yakındada antlaya terracity e açılacakmış :)

      Sil
    2. internetten satışı bile varmış. demek ben uzun zamandır ihmal ediyorum kozmetik sektörünü. cık cık!

      Sil
  7. holika holika artık watsonslarda da var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım seçili watsonslarda kuzucum ya çünkü antalyada ki şubelerde hiç görmedim :(

      Sil