27 Eylül 2016 Salı

#BrideToBe ❤| Bir DIY Projesi - Kına ve Nişan Hatıralıkları


Herkese merhaba :) Son 3 gün kaldı kınamıza. Heyecan + stres dorukta. Bu süreçte tek kalan işim ; kınada dağıtılacak hediyeler ve kına yeri tarafından beklediğim telefondu. Resmen son 3 gün. Bir aksilik çıkmaz ise geri kalan teferruatlar falan hazırız kınayada düğünede... Bu süreçte sizler hep yanımdaydınız ! iyi ki ❤ Hiç çekinmeden dökülüp saçıldığım bu ortamdaki sizler ve yorumlarınız olmasa ( inşallahlarınız ) bazı şeyleri atlatamazdım. Şimdi aranızdan bir kaç kişi bu süreçte ailemi merak ediyor. Ailem! Bu konuya düğünden sonra kendi evimde bu günleri yad ederken değinelim mi ?  Şimdi bu güzel telaşıma değen el emeğimi gururla sunacağım. 


Öncelikle iş ortağım ; murtazaya bir selam çakın :) Sağolsun kağıtların üzerinde tepindi :) Ne kadar hadi uyku vakti deyip karanlık bir yere koysam da (ki normalde uyur) uyumadı çıktı çıktı dizlerime tırmandı :) Bebeğiminde izi var o kağıtlarda :)


Antalya ofset ten gördüğünüz etiketlerin baskısını aldım (kendim tasarladım) en kalın kart numarasını seçtim. Etiket baskı istiyordum ama yok lazer kesim yok onun makası ayrı derken pahalı geldi. Direk baskı alıp tek tek kestim, delgeçle deldim. Sonra hasır dekoratif ip , silikon tabancası, silikon aldım koçtaşdan ( kazıklandım buradan almayın) . Bir marketten 2kg kuş lokumu aldım.Ulusdan daha önce aldığım yapma çiçekleri üçlü hale getirip şöyle bir şeyler yaptım.



3 ton çiçek almıştım açık pembe , pembe ve kırmızı... Salonumuz bembeyaz olduğundan masalara dizeceğim bunları renk katar diye düşündüm. Bu da bitti :)

Dün aramalarını beklemeyip ; aradım kına yerini ve bugün saat 3 e randevu verdiler.
Bugün kına yerine gidip konuşacağım detayları eğer güzel geçer moralim bozulmazsa akşam görüşelim yeniden çünkü bazı yeni ciciler ekledim kına ıvır zıvırlarına . :***




5 yorum:

  1. Ay Özge resmen deli işi yapmışsın!!! Ama sonuç nasıl güzel, bayıldııım!!!!! Ellerine kollarına sağlık (Murtaza'ya da teşekkürler ^_^) Her şey gönlünce olsun!!! Kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehuheu başak hiç sorma hiç :)) Ama benimde içime sindi sonuç ❤ ya ya murtaza olmasa napardım acaba kesme işlemim sayesinde 3 saat sürdü ^_^ İnşallah canım çok sağol kocaman öpüyorum :*

      Sil
  2. Tatlım yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin inş harika geçer hiç sorun yaşamazsın 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hallerle geldim balım ama sonundayım galiba inşallah güzelce atlatırım , Allah utandırmasın diyorum hep. Dileğin , varlığın için çok teşekkürler :***

      Sil
  3. Çok güzel yapmışsınız çok beğendim :) İnşallah bir ömür boyu mutlu olursunuz :))

    YanıtlaSil