14 Eylül 2016 Çarşamba

Binbir Telaşımdan Bit Kesit Olsundu.



Bayramlık postunun sözünü verip kaçtım ama bayram bitmeden yetiştim :) 
Üst - H&M , Alt - Zara , Ayakkabı - Bambi


Eylül ortasında da olsa denize girebildim nasıl iyi geldi anlatamam. Su harika , hava mis , sevdiceğim yanımda ... 



Düğün telaşı , ev kurma , ıvır zıvır arasında eğlenmeyide bildik. En çok bu yüzden seviyorum buranın insanını , rahat! Ah diyorum hayatımdaki bazı insanlar yalan dünya ya azıcık salsanız kendinizi...


Ev demişken ; kuruluyor ama ne şekilde nasıl bir sıkıntıyla... Ailem aşırı streslidir. Hal böyle olunca biraz gergin zamanlar geçirdik. En güzeli siz tatilinizi yapın ben düğünden sonra düzenleyeceğim dedim. Laftan anlamak zaten yok , her şeyi en iyi onlar bilirler var.  



Yine bana yol göründü. Kısmetse Cuma gidiyor ve düğüne kadar Ankara'dayım. Sonra inşallah mutlu bir eve , hayata adım atıyor olacağım...

İşte böyle geldi geçti Antalya gençler şu düğünde bir geçip evime girseydim diye söylenip duruyorum. Zor vesselam.

12 yorum:

  1. Her şey gönlünce olur inşallah.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Altındaki şey ne kadar hoşmuş ya paça boyuna filan ba yıl dıım :)) Hep musmutlu ol, kocaman kocaman sevgilerr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım benimmm :**

      Hepimiz mutlu olalımmm inşallah :)

      Sil
  3. Hayırlı bayramlar her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı bayramlaaaar :) Hepimizin gönlüne göre olsun inşallah ^_^

      Sil
  4. Merhaba. ^^ Blogunu Deeptone sayesinde keşfettim. ^^ Çok güzel bir blogun var ^^ Resimler harika ^^ Benim bloguma da beklerim.. ^^ Sevgiyle kal.. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Hoşgeldin ❤

      Sağolsun deep ^_^

      Takibe aldım :*

      Sil
    2. Çok teşekkür ediyorum. Hoşgeldin ❤

      Sağolsun deep ^_^

      Takibe aldım :*

      Sil
  5. Özge'm çok güzel olmuşsun ayakkabılarda çok şık :) Ahh ister istemez herkes bu gibi durumlarda yok şöyle olsun yok ben biliyorum diye can sıkacak en iyisi kapatacaksın kulaklarını kendi bildiğini yapacaksın :)

    En güzeli rahat olmak ne güzel denize girmişsin, eğlenmişsin çok az kaldı yakında evinde musmutlu günler başlayacak ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde sen iyiki varsın her yorumun bana güç veriyor . Ruhum hafifliyor resmen ❤❤ Hep mutlu ol emi sen :**

      Sil
    2. Gözde sen iyiki varsın her yorumun bana güç veriyor . Ruhum hafifliyor resmen ❤❤ Hep mutlu ol emi sen :**

      Sil