7 Eylül 2016 Çarşamba

Bayram İndirimi | Gratis ❤


Huhuuu bu bayram kozmetik dünyasının büyüüüüük ( %40+%10) indirimini pas geçmeyenler orda mısınız ? Neler aldınız ? Kimler aracı oldu almanıza ? Epeydir makyaj malzemesi almıyordum ama bu sene bayram indirimini es geçmedim hala eksiklerim bitmedi ama yavaş yavaş bitiyordu
 (bitmezdi imkan yoktu yalandı bu kısım ;) )

Öncelikle ihtiyaçlar bir yana merak ettiklerim bu yana oldu ! Sleek markasının Matte me serisinden "Old hollywood " ve 
" shabby chic " istiyordum ama BULAMADIM. Yinede bir tane alıp denemek istedim. Çok sevdim diyemiyorum ama hepsinin yapısı bir değilmiş. Altına nemlendirici sürmeden kullanamayacağım bir mat rujum oldu. İndirimli fiyatı sanırım 17 tl idi. Old Hollywood u bulursam alırım ama başka almam sanırım bu seriden !


Bunun dışında sevgili Nilesi ye turuncu tonunda bir ruj istiyorum sence ne almalıyım diye sorduğumda "GR - Velvet matte -05 " her sürdüğümde övgü alıyorum geri dönüşünü alınca koştur koştur Gratise gittim
( Gün içinde 2 kez yokladım gratisi de :)) ) Bu 2. Gidişimde yanıma telefonu almamıştım ve aklımda 05 değil 25 olarak kalmış olan Golden Rose rujunu alıp geldiğimdeee Mac Chili rujun muadili olan kırmızı turuncu kiremit karışımı bir ruj ile karşılaştım. Sonuçtan aşırı memnunum o ayrı ama indirim bitmeden 05 ide alıcam  ^_^ GR un bu seri gerçekten çok iyiymiş yani bir şans verin derim şuan indirimde 12 tl.


Renkli kozmetik dışında bir sürü benri pamuk ihtiyacını stokladım. 3 al 2 öde kampanyası vardı bu markada. Foto çekmedim ama isteyen olursa eklerim :) Fırça eksiğim hiç bitmiyor RT fırçalara bir türlü bütçe ayıramıyorum onlara gelene kadar diyorum mesela dikey elektrik süpürgesi almalıyım :)))) Gerçekten böyle deyip bırakıyorum :)) Çok makyaj yapmadığım için annem şöyle diyor " paranın bol aklının kıt olduğu bir anında acıma al " ahahah aile arasında böyle bir deyimimiz vardır gereksiz pahalı şeylere sulandığımız zamanlarda acımayız lafı yapıştırırız da :))))) Hal böyle olunca eklips markasının merak ettiğim bir serisinden kontür fırçası aldım. Allık sürmek için kullanmayı düşünüyorum! İlk izlenimim gayet iyi ama yıkandıktan sonra ne olur neye dönüşür şuan bilemiyorum. Ama görüntüsü çok cici. 2. Gratis gezimde bu fırçaların tozu bile kalmamıştı. Görkitonun ( Görkem Karman ) önerdiği her şey kapış kapış oluyormuş gerçekten görünce inandım. Yanındaki kaş fırçası yoktu elimde aldım o da merak sonucu işte :)


Eylüle böyle girmiş olalım :) Geleneğim olan  Bayramda ne giyeceğim içerikli "Bayramlık" postu ile de yarın görüşelim :*

22 yorum:

  1. akşam bende gidicem gratise :) güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neler neler alcaksın bakimmm :)

      Sağol bebeğim sende öyle :*

      Sil
  2. bu fırçayı bulursam ben de alacağım .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fırçaların diğer çeşitlerini bulursam bende alacağım iş göreceğe benziyor :))

      Sil
  3. Fırça çok tatlı :) Ben de dün gidip stok yapanlardanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yaşasın indirimleeeeer.

      Güle güle kullan :*

      Sil
  4. Ya o Bitter Sweet rengi benim de aklımdaydı unutmuşum :) Golden Rose 05 gerçekten efsane bir renk. Elimdeki minik bitince büyük boyunu da alacağım. Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendimde çok sevdim sayılmaz ama sen bitter sweet i çok güzel taşırsın başak :)

      Bulamadım ben 05 i :( Ama başka şeyler kaptım :))) teşekkürler canım :***

      Sil
  5. güzel günlerde kullan canımm harikeler :*

    YanıtlaSil
  6. ayyyy gelin bayramı heeeee :)

    YanıtlaSil
  7. Özgeee ya eskilerden kimse kalmamış derken Bahar'ın blogunda rastladım nasıl mutlu oldum :))
    Burası ilk takip ettiğim blog ya resmen çok duygulandım şu an :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzuuuu bn senin sitene tıkladığımda sadece davetli okuyucular demişti bende niye böyle oldu ki diye anlamamıştım. İyi ki buldun beniiii :)

      Sil
    2. Bi ara yanlışlıkla karıştırmıştım ayarları galiba ondan :( amaa neyse ki buldum :))

      Sil
  8. bugünkü yazıma bi bak ama olur muuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktın güzel dost deep bazen blogu bırakayım diyorum ama aklıma sen ve bir kaç arkadaşım gelince burası bırakılmaz diyip kalıyorum. İyikilerimsiniz :*

      Sil
    2. Baktın güzel dost deep bazen blogu bırakayım diyorum ama aklıma sen ve bir kaç arkadaşım gelince burası bırakılmaz diyip kalıyorum. İyikilerimsiniz :*

      Sil