11 Ağustos 2016 Perşembe

Kafamız karışık , kalbimiz kabarık.

Ses vereyim dedim. Gereksiz bir ton işin arasından kaçtım buraya geldim. Fotoğraflar gerçeği yansıtmıyor değil bu yerleri gezen ,gören ,çeken ,çektiren sevdiceğim ve ben. Bunlar güzel anlar çok çok güzel olup  bir yandan da "konuşmamız lazım" diyerek kaçtığımız çirkin anlarda. O tatsız konular ruhumuzu emerken ; kusursuz yaratılmış doğa " Allah büyüktür" dedirtiyordu. Lütfen geçsin diyeceğim ama sonrasından da korkmuyor değilim. Sabır yüklemesi yaparım artık kendime bol bol.
Öyle işte.
 Bu arada tam 3 gün sonra 7. Yılımızı dolduruyoruz ❤
  Sizde ne var ne yok ?











16 yorum:

  1. Yıl dönümünüz kutlu olsun da neler oluyor?? Hayatta en sevmediğim söz dizilerinden biridir, 'konuşmamız lazım'.. Okurken bile içim sıkıldı, oysa ne güzel resimler paylaşmışsın yine de sıkıntıyı geçirmedi. Paylaşmak istersen buradayım(ız), iyi bak kendine, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde içim sıkkın valla yalan yok. Evlilik sürecindeki iki farklı şehrin zorlukları ve anlayışsızlıkların boyumuzu aşması. Çift olarak yıldık bu süreçten. Bir bitseydi, kapımızı herkese kapatsaydık diyoruz. Biz bize kalmaya ihtiyacımız var. Öyle :)

      Çok teşekkür ederimmm dileklerin için :*

      Sil
  2. Umarım aslında birbiriniz çok sevdiğiniz gerçeğini hiç değiştirmeyecek ayrıntılar yüzünden canınız bir daha hiç sıkılmaz. Çok güzel yerler gezmişsiniz, fotoğraflara bayıldım! Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Aman aman siz iyi olun da gerisi hallolur. Evli değilim ama pek çok kişi bu sıkıntıları yaşıyor maalesef. Sabır herşeyin ilacıdır, biraz kulak tıkamakta en güzel yöntem. Siz iyi olun birbirinize sahip çıkın yeter ki. Aşk herşeyin üstesinden gelir yüreğini ferah tut. Sana kocaman sevgiler gönderiyor, sevdiğinle sana güzel bir ömür diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok sağol canım benim amin inşallah . İyi ki birbirimizi anlıyoruz diyoruz bizde yoksa oluru yok yani. :/ Tabi herkes bu süreçten nasibini alıyor inşallah daha fazla kırılmayız diyorum...

      Çok öptüüüüüüm

      Sil
  4. musmutlu yıllarınız olsun canım. nazar boncuğu olsun diyip güzel anlarınızı düşünüp mutlu olun ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok sağol canım benim :)
      İnşallah

      Sil
  5. Az biraz daha sabır kız! Çoğu gitti azı kaldı hadi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah yerim ya orası öyle ama 46 kiloya kadar düştüm ,sinir hastası oldum :)))

      Sil
  6. Canımm içini sıkan ne varsa inşallah bir çırpıda geçer gider 😊 Daha nice güzel 7. yıllarınız olsun ^^ Az kaldı sabret sonrasında güzel şeyler seninle olacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiiiiiiin 🙏
      İnşallah inşallah gözdem. Sabır sabııııır ya sabır cidden 😘
      Kocaman öperimmmm ❤

      Sil
  7. Ah o üçüncü şahısların ilişkilere verdiği zarar! Benimde en büyük hayalim bi an önce yuvamızı kursak kapılarımızı kapatsak ... İnan evliliğin ilk bikaç ayı kimseyle görüşmeme gibi bir hayalim var..Size de her şeyin en güzelini diliyorum canım benim♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen kuzu hayaller aynı ama bakalım sonuç nasıl olacak.

      Bende sizin için en en güzelini ve kolaylıklar diliyorum canım :***

      Sil
  8. Ne güzel koca bir 7 yıl maşallah yaa :))
    Bende istiyom kaçmak 3. Şahıslar Allah bildiği gibi yapsın onları :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorlar ama insan 2 kişilik hayatına güvenince hafifliyorlar :)

      Sil