17 Ağustos 2016 Çarşamba

Evi Ev Yapanlarda Bugün | Perdeler


Evin içine bir kolide girse ; ev eve benzeyecek yorumu yapıyoruz. Ama asıl perdeler takılınca hah tamam oluyor dedik ama bir eşyalar girsin yine görüşelim :))


Düz beyaz tüller seçtiğimi söylemiştim. Ev kira olunca fon ve renklere hiç bulaşmadım. Bu ilk resim salon hariç her yere kullanılan tül. O kadar şık durdu ki resimlerde dümdüz çıktı ama gerçekte bambaşka. Bu kumaşı şiddetle öneririm pembe , mavi , vizon , beyaz , kırık beyaz renkleride mevcut. Ben kırık beyaz seçtim. Salona da klasik düz kırık beyaz tül seçtim.





Mutfak çok şirin oldu ama ışık nedeniyle çok karanlık çıktı fotoğraflarda ! Birazda dağınık olunca tezgah üstü koymak istemedim .

Dün beyaz eşyalar , bugünde perdeler hallolmuş sıra halılardaymış . Heyecanla bekliyormuşuzzzz :***

Bu telaşlarımızı , hazırlığımızı okumak hoşunuza gidiyorsa sizi daha fazlası için
" bride to be "
etiketine davet ediyorum  ❤


15 yorum:

  1. Canım benim, kuzum ben de seninle heyecanlanıyor, seninle strese giriyorum biliyorsun değil mi?
    Çok güzel oldu perdeler.. Yerleşince daha güzel olacak inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez miyim kerom ❤ burası sana 2. Baskı oluyor her şeyi benimle birlikle karşılıyor sindiriyorsun :)
      Benimde içime çok sindi. İnşallah kuzum :)

      Sil
  2. ay çooook güzel olmuş çok bayıldım çok güzel tercih yapmışssın diğer eşyaları merakla bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dodiciiiiim bende her yeni gelecek şeye ayrı heyecanlanıyorum :))) Beğenmene aşırı sevindim :***

      Sil
  3. Çok güzel olmuş. Sade her zaman şıktır.

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle sade çok daha şık duruyor perdeler :) Her zaman ki gibi seçimlerini çok beğeniyorum canım benim <3<3 Bir sürü kalp yolluyorum sana hep yüzün gülsün musmutlu ol ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler gözdee , iyi ki varsın <3 güzellikler peşini hiç bırakmasın dilerim :))

      Sil
  5. çok güzel gözüküyor, allah kolaylık versin huzurla oturmayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel mutluluk de miiiii bak huzur var işte :)

    YanıtlaSil
  7. Yaa bende istiyorum ben de :((
    Ne güzel ay ay :)) geçsin şu günler sıra düğününe gelsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin en am aen zevkli kısmı işte bu eve giren çıkan , hayallerşe dolu temizlik süreci abartmıyorun. İnsan gocunmuyor yorulmuyor :) İnşallah bir an önce Allah nasip etsin kuzum :*

      Sil