23 Ağustos 2016 Salı

❤#BrideToBe | Save The Date Çekimi de Tamam :)


Kurduğumuz hayaller gerçekleşince şımarıp bir de kısa beyaz elbisem var onunlada deniz kenarında çekim yapalım teklifleriyle yeni bir hayal daha ekliyorduk önümüzdeki günlere :)) Yalnız değildim neyseki müstakbel eş adayımda evet evet bende şort ve gömlek alayım diye ardımdan ses verince değmeyin keyfime :)) Hep inşallah derim kurduğum hayalin önüne arkasına buna da öyle diyorum küçük bir şey ama zamansızlık yada koşullar her şeyin önüne girebilir :) Mesela ben yine Ankara'ya gidiyorum kısmetse bu cuma ve yine kısmetse Pazar gecesi geri dönüyoyorum Antalya'ya ... Yorucu ama işte hayaller var ya onlara değiyor. Bir hayale daha birlikte tik atmış olalım. Kendinize çoooook iyi bakın :*






Yer | Antalya - Kurşunlu Şelalesi
Elbisem | Mango
Şapkam | Polo Garage

Çekimi kendimiz gerçekleştirdik. Kullandığımız makine ; Nikon d5200 . Çekim yerine ise girerken 4 tl (öğrenci) - 6 tl  giriş ücreti ödedik :)


26 yorum:

  1. offf şahane diyorum başka da bişey demiyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha şahanelerinin hayalini kurdum bekle diyorum bendeeeeee ❤😘

      Sil
  2. ^_^ fotoğraflar mükemmel olmuş sen işlerine tik attıkça ben mutlu oluyorum :) darısı bana demeyi de unutmuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın ❤ Çok teşekkür ederizzzz...
      Allah tüm isteyenlere nasip etsin , yaşatsın inşallah tabi en güzel tarafı bu detaylar ;)

      Sil
  3. Ama çok tatlı olmuş! Bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlendik çekerkeeeen , çok teşekkür ederiiiiiz :***

      Sil
  4. Ya ne huzur dolu fotograflar bunlar :) elleriniz hic ayrilmasin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ederiz canım benim ; huzur varsa bu iş benim içinde olmuştur o vakit ❤ Amin , inşallah. Öpüyorum çokça :*

      Sil
  5. çok şık olmuşsunuz canım :)maşallah

    YanıtlaSil
  6. çok tatlıııı çok romantiiik maşallaaah :)

    YanıtlaSil
  7. İnci tanesi gibi olmuşsun yaaa! Ağlıycam nerdeyse, çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiii bakan gözler nasıl güzelse artık hep ondan ^_^ çok çok teşekkür ederim tatlım benim :***

      Sil
  8. Ve o elbise ben bunu çok sevmiştim :)) Çok güzel olmuşsun güzellik saçların, şapkan, elindeki çiçek demeti ne kadar güzel detaylar olmuş ^.^ Diğer bütün hayallerinde gerçek olsun, iki il arasında koşuşturmak zor olsa da sonu çok güzel olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gözdecim inşallah :)

      Beğenmene çok çok çok sevindim ^_^

      Sil
  9. elbiseye bayıldım, fotograflar ise ayrı bir güzel... tesadüf eseri buldum blogunuzu ve hemen takibe aldım.. bende beklerim . sevgiler...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmmm :*

      Tabi ki gelirim :)

      Sil
  10. Resimlere bayıldım, harika bir fikir olmuş :) Mutluluğunuz daim olsun inşaallah :))

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel görünüyorsunuz. Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ^_^ Kalbinizin , gözünüzün güzelliğinden eminim.

      Sil
  12. söyleyecek söz bulamıyorum şahane muhteşem ötesi bayıldım resmen. Bu arada bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim. Bloğuma da beklerim sevgiler http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederiiiimmmm ^_^

      Tabiki :)

      Sil
  13. Elbise, mekan, siz her şey çok güzel görünüyor..Mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil