31 Ağustos 2016 Çarşamba

#BrideToBe | Durum Raporu ❤


Gelinliği bitmiş bir adet mutlu özgüş bırakayım. Şu gördüğünüz çiçeğide gecenin sonunda hangi şanslıya atacağımı planlıyormuş zira baskı altındaymış :))
Bu arada gelinlik + atmalık çiçek + duvağınız + geçici duvağınız ve takı çantanız her şey veriliyormuş gelinliğinizi teslim aldığınızda hiç söylemediniz alınca bunların hepsini ben bir mutlu oldum anlatamam :)) 


Bu saat ! Ah siz deyin 2009 ben diyeyim 2010 ... bu iki yıldan birinde evimize diye aldığımız ilk ev aksesuarımız... Şimdi evimizde asılmayı bekliyor binlerce kez şükür sebebi...


Almayın her şeyden almayın. Anneler günü , kadınlar günü indirmini üstünüze başınıza harcayın ya da sinemaya gidin o günlerde eğlenin ama çeyiz yapmayın. Sonuç ; sığmıyoruz . Buraya en kibar en minik düzensizliği koydum :)) Ki eşyamın çoğu Ankara'da ...


Tabi sanıyorsunuz hep kaba işlerle uğraşıyorum. Yooook !  Bir takım hatıralıklar yapacağım kına gecesi için. Bunlar içinde etiket yapmaya başladım hatta bitirdim çıktısı alınacak. Belki kullanmak istersiniz diye boş halini ekliyorum. Bu chalkboard etiketi hep hoşuma gitmiştir.

Ha bu arada evimizin en işe yaramaz yeri banyosu demiştim ya o banyoda ki küvet çatlak çıkmasın mı ardından yer meyilli olmasın mı. Bugün ev sahibi birilerini getirdi bakalım ortaya ne çıkacak ... Şimdilik benden bu kadar :)
Sizde ne var ne yok ? 

18 yorum:

  1. Çok tatlı telaşlar bunlar, her şey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
  2. çiçek harikaaaa Özge'mmm.. Saati görmemiştim çok güzelmiş... Herşey çok güzel, sen ayrı güzel..

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle arkadaşlarımın önerisi dahilinde çılgınca çeyiz alışverişi yapmadım. Hatta çoğu eşyamı evlendikten sonra ihtiyaç olunca aldım. Bazı arkadaşlarımı görüyorum çeşit çeşit bıçak takımları kırlent vs alıyor almayın diyorum ama dinlemiyorlar :) Evlendikten sonra atacak yer bulamıyorsunuz. :) Bu arada hayırlı olsun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya öyle çeşitimde yok ama nedense tava ,tencere ve nevresim olayını abartmışımmm .... kaba şeyler bide sığmıyorlar ^_^ çok çok teşekkür ediyorummm :***

      Sil
  4. Çeyizlik almak bir dert o aldığın eşyaları saklamak bir dert :)
    Küvet için üzüldüm olsun her işte bir hayır vardır. hallolur.
    Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almak dert vallahi almamak da ayrı dert bazı şeylerde komedi içerikli muhabbet arasında kalmadım desem yalan olur :))))

      Hayırlısı içime sinmemişti banyo inşallah bir şeye benzer ve düzelir diyorum bnde :)

      Teşekkür ederiiiiz :**

      Sil
  5. mutlu sona az mı kaldı Dûrdane hanım?
    (Dûrdane=İnci Tanesi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım canımmmmm <3

      1 ekim kına , 8 ekim düğün eh az kaldı sayılır :))

      Sil
  6. :)) canım mutlu günlerde kullan aldıklarını bende alıyorum alıyorum, bakıyorum nereye sığcak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiiiim sende canım bnm :)

      Ayy almaaaaaaa yani ıvır zıvır tamam da büyük şeyleri yedekleme tava , kek kalıbı , tencere , battaniye.... bunlar çok kalabalık yapıyo eviii en sonunda yüklük aldım bakalım sığmaya çalışcaz :))

      Sil
  7. Hevesle çok çok alınıyor sonra evlere sığılmıyor, hadi bakalım az kalmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle hevesin fazlası zarar :))) Kısmetse çoooook az kaldı <3

      Sil
  8. Artık yavaş yavaş mutlu sona yaklaşıyorsun okurken ben mutlu oluyorum :) Bende alsam mı diye direttikçe annem alma şimdi modası geçicek paranı biriktir daha iyi diyor bilemedim :)) Hep bu indirim şeysi yüzünden heves ettiriyolar :D Çok mutlu ol, evin banyosuda inşallah istediğin gibi olur olmazsa da nazar boncuğun olsun ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler gözdem :) almaaaaaaaaaa gözdeeee almaaaaaaa üstüne başına sıra gelmiyor o süreçte şimdiden dolabını doldur :)) inşallah kuşum inşallah :* Öyle zaten çok takılmıyorum sağlam olsun yeter görüntüsündr değilim çok banyonun artık bakıcaz :)

      Sil
  9. İlk zamanlar sevdiceğin kombinlerini çekiyordu şimdi ise resmen evleniyorsunuz, resmen mutluluktan ağlıycam şu an :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucuuuuuuuummmmmmm neler geçti dimi :) Canımsınnnn nice mutluluklara birlikte inşallah :**

      Sil