15 Ağustos 2016 Pazartesi

Biz ; bugünlerde ... ❤


Davetiyelerimizi seçtik.

Ankara da olacak nişan ve kına gecemiz için şunu ;


Düğünümüz için şunu ;


İşin kolay kısmı seçmesi sonrasında ki iş içindeki metin ! Bir şeyler not aldırdık ama son aşamada eklentiler , çıkıntılar olacak gibi.

Düğün konseptimiz ; çuval ve hasır. Fenerler aydınlatacak etrafımızı. Masalarda hasır runnerlar ... bu kısma inşallah diyorum çünkü seçtik ama hava koşullarına bağlı bu organizasyonun gerçekleşmesi :) Dua dua dua..



Düğün öncesi nikah törenimiz için seçtiğim kapı ;


Sonra evimizi tuttuk demiş miydim?Temizliğine başladık bile. O banyosu nasıl adam olcak düşünüp dururum. Herkes mutfağım büyük olsun derken ben evin en önemli kısmı banyosu derdim hep veeeee evimizin en işe yaramaz yeri banyosu :/ Ama antalya da evlerin büyük problemi bence banyoları! Her evin 2 banyosu var ama kullanışsız ; yaptırmadığın sürece! Gerçi biz bazı şeyleri aştık nasılsa kira ve eşya girince çoğu şey göze görünmeyecek. Zaten şu eve bir kendimizi atsaydık birde huzurumuz olsun ben tamamımmm...


Bunun dışında perdelerimi seçtim. O kadar sade seçtim ki evden beklentim aydınlık ve ferah olması. Bu yüzden beyaz ve düz , desensiz tüller seçtim . Salon hariç diğer her yerin perdesi tek model (bu da beyaz ama tül değil başka bir şey, bu sene yeni çıkmış bu kumaş takılınca çeker eklerim çok beğenerek seçtim ) . Hiç hevesim yokmuş renge öyle dediler :))) Her şeyimi 20 dk da seçtim çıktım çok şükür insan neyi nasıl istediğini bilince kararsız kalmıyor. Halıları da bir çırpıda seçtim . Orada fotoğraf çekmek yasaktı. Ama mutfağa seçtiğim halıyı netten buldum onu ekleyeyim. Mutfak masamız ve dolapların rengi ile birebir uyumlu ;


Hmmm başka başkaaa ... hah mobilyalarda tamam yani inşallah sağ salim ve çok daha uzamadan süre teslim alabiliriz. Biz enzadan aldık her şeyimizi. Şöyle ki aldıklarımızı geçen yıl beğenmiştik , hesaplatmıştık ama almamız bazı sebeplerden ötürü bu yılı buldu...Neyse ki hala üretimdeler dedik hatta :)) Siparişi verdik ve teslimatı taaa eylül 10a attılar umarım dahada uzamaz ve vaktinde gelir çünkü artık Ankara'ya da dönmem gerekiyor orada da bir ton iş var. Siz siz olun belliyse eviniz barkınız , alacaklarınız çok önceden halledin bizim gibi son 1.5 aya bırakmayın. Neler aldım göstereyim ;

Yemek odamız , tv ünitemiz : Rain


Salon takımı : Rebecca


Oturma Odamızı biz hobi odamız gibi döşeyeceğiz. Sadece bir köşe takımı tercih ettik ; Merlin.



Yatak odamız : Visage



Şimdilik siparişler bu aşamada . Gelen giden yok ama bu hafta itibari ile perde , halı ve beyaz eşya gelecek gibi diğerleri bizi biraz süründürecek  belli :) Mobilya resimleri enza nın kendi sitesinden ödünç alınmıştır :))))


24 yorum:

  1. çok güzel mobilyalarınız iyi günlerde oturun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh sağol kuşum bakalım gelsinler de bi bu mobilya işleri sıkıntı :))

      Daha iyileri daha güzelleri senin olsun inşallah

      Sil
  2. Hayırlı uğurlu olsun mutluluğunuz daim olsun

    YanıtlaSil
  3. Yeniden evlenip ev döşeyesim geldi. Herşey çok güzel görünüyor. Gönlünüzce olur inşallah dilediğiniz herşey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederizzz ^_^

      Amin , inşallah ❤

      Sil
  4. Sağlıkla, mutlulukla oturun inşallah. Hepiciii pek güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiin , inşallah 🙏

      Beğenmene sevindim kuzummm ❤😘

      Sil
  5. Ay ne tatlı telaşlar bunlar :) Her şeye bayıldım! Mobilyalar da ayrı güzel. Allah mutlulukla, sağlıkla, huzurla oturmayı nasip etsin! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa beğenmene sevindim başaaaak 😍❤😘

      Amin inşallah 🙏

      Sil
  6. ayyyyy hepsi çok güzeeeel sonunda vay beeeee yılların hayali bu yaaaaa oleeey bi deeee kınada düğünde "yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlaaar" bi deeee "ankaranın bağları" hep oynarsın hiç oturmazsın işallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh oh oh inşallah deeeeeeep :)))

      Hayaller gerçek oluyor deep şaka gibi gerçekten :)

      Sil
  7. Hayırlı olsun resimlere bakarken heyecanlandım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiii çok teşekkürler bende inanılmaz heyecanlıyım :))

      Sil
  8. Akşam olduğunda herkes kapısını çekip evine çekilecek, sen o mobilyada oturacaksın, varsın bıdır bıdır konuşsunlar, senin içine sindiyse âlâ! Hepsi zarif bir estetik seçenekleri bence... Bir ömür mutlu, umutlu, huzurlu olun inşaallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi Calimero.
      Konuşanlara kulağımı, beynimi kapadım artık :)
      Amin canım benim inşallah , çok teşekkür ediyorum.
      Öptüm :**

      Sil
  9. Her şey o kadar güzel gözüküyor ki düğün detaylarını çok sevdim ev eşyalarında aynı şekilde sade ve şıklar :) İnşallah canım benim hiç bi aksilik çıkmasın hep diyorum gönlünden geçen ne varsa daha güzeli gerçek olsun ^.^ Koskocaman öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok teşekkür ediyorum gözdem . Hepimizi bulsun o güzellikler inşallah :) Bende öpüyorumm :***

      Sil
  10. Heyecanın mutluluğun satırlardan fışkırıyor resmen^^ <3
    İnşallah düğün günü de tam istediğin gibi olur
    Buarada gardrobun dizaynına bayıldım direkt kafamda kendi kıyafetlerimi çantalarımı yerleştirdim bile:D Eşime küçük bişi alsak yeter:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyleri düşünerek seçtim bu yatak odasını biliyor musun :))))) Rüya gibi resmen. 3 boyutu vardı bu dolabın :)) inşallah çok çok teşekkür ediyorum :**

      Sil
  11. her şey büyük bir itinayla seçilmiş, hayırlı olsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçtik bahaaaaar vallahi inşallah sonuda güzel olur , teşekkürlerr :**

      Sil
  12. Hayırlı olsun girdim çıkamıyorum blogundan yaa :))

    YanıtlaSil