10 Temmuz 2016 Pazar

İndirim Kalp Ben | Zara'da Üstler 20 tl


Zara indiriminden faydalanmayalı ve sizinle bunları konuşmayalı kaç yıl olmuş  öyle yahu :) Hala tıklanıyor o yazılarım söylemesi ayıp :)))))  Şurada 2 yıla kadar zaranın temmuz indirimini aylar öncesinden bekler, alacaklarımı belirleyip ; avm'nin açılış saatinden önce kapıda olurdum  ^_^ Hey gidi günler :) 

Şimdi neler aldım bakalım :) 
İndirimin tatlığı ❤ Ben


Turuncu üstün önce rengine vuruldum sonra omuz kısmının transparan bölümüne :) Giyincede üstümdeki orantısı cuk olunca soluğu kasada aldım. ( Ankamall - Zara)


Çizgili üstleri zaten çok severim ama buna vuruluş sebebim çok başkaaa . Beklediğim bir cici ile olan uyumu tam bir aşk. O başka post konusu :) 
(Kentpark - Zara)


Zara temmuz ayında çok sevilesi olur ; ihmal etmeyin. :)
Alışveriş postlarım için | Keep Calm and Go Shopping etiketini tıklayabilirsiniz.

22 yorum:

  1. Çizgili olanı çok sevdim güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılarak aldımmm <3 Çok teşekkürler :*

      Sil
  2. Ay geçen arkadaşım dedi Zara'da pantolonlar 20 tl diye binimde bıkmam lazım :)) Çok güzel üstler almışsın güzel günlerde kullan canım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy yaaaa benim gittiğim lubelerde pantolonlar , kotlar 39 tl idi gözdeciiiim 20 tl ise kaçırma beden kalmayabilir :))

      Çok teşekkürler kuzucum daha güzelleri senin olsun :**

      Sil
  3. çizgili olanına ba-yıl-dım ! kalmış mıdır acaba ya ? resmen aklıma düşürdün. bu arada güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankamall zarada hiç görmedim , kentparkta da 1 taneydi kuzu onuda ben aldım :/ Başka şubelerde olabilir ama bir bak baya güzel giyilebilir şeyler var ^_^

      Çok teşekkür ediyorummm :**

      Sil
  4. Ağğğğhh işte bu şehrin en sevmediğim yanlarından biri daha.:( Zara yok.:/ Güle güle kullan bitanecim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı markalara online satış şart kuzu :/

      Çook teşekkür ederim :***

      Sil
  5. Epeydir mağazaya gitmiyorum, alıp alıp beğenmediklerini bana yığan bir ablam var. Bezdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O abladan istiyoruuuum biri de bana yığsın yahuuu :) Şaka bir yana bezdiğini belli et yahu bu kadar bunaltmasın seni ^_^

      Sil
  6. yeni kıyafetler alınmış oh ne güzel iyi günlerde kullan kuzucum :) turuncunun bende siyahı var inanılmaz rahat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy valla aldıkça oh dünya varmış dedim :)))

      Ayy gördüm ama hiç renkli bir şeyim yok diye tereddütsüz turuncuyu aldım . Bu yıl azıcık renkleneyim :***

      Sil
  7. Düşeş indirimler hiç beni bulmaz nedense.
    Hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulsada bazılarında beden kalmaz şans işi bunlar canım. Bir şube değil on şube gezersek 3-5 yakalarız :)
      Teşekkürler

      Sil
  8. çizgililere ben takmış durumdayım şu sıralar :) güle güle kullan canım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen yıl full laciverte takmıştım bu yılda çizgililer :)

      Çok teşekkürler :**

      Sil
  9. Zara bulduğum yerde indirim varsa uçucam ilk iş o çizgili beni benden aldı :)) yani üstümde hayal ettimde aldı ötle duruyosa aldı bilemiyom belki bulursam almaz ama bulursam alırım 😂😂 hadi çöz bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cici ötesi bu şey kendini her türlü aldırır bulunursa :))) Gördüğün yerde senin olsunn :*

      Sil