1 Temmuz 2016 Cuma

Neler olmuştu , oluyordu , olsundu.

Mantı , erişte yani makarnagiller benim en ama en iştahla yediğim , yiyince mutluluğumun yüzümden okuduğu yemek türüdür. Mantı yapmayı bilmiyorum ama çok güzel keser ve bürerim :) Bizim ailede en güzel mantı açan en büyük teyzemdir. Ramazan bahanesi ile iftara davet ettik mantı açtırdık :)
Mis gibi oldu miss ❤ Bir gün de yaprak sarmaya bekliyoruz kendisini :)


Geçenlerde camı açık unutmamla birlikte inanılmaz bir rüzgar sonucu camın ağzında bulunan akvaryum yere düşerek parçalandı. İçindeki kaplumbağam çok şükür ki zarar görmemişti ama koli dolu odam su içinde kaldı ve çeyizler açıldı koliler değiştirildi derken epey uğraştık. Her işte bir hayır var işte ; yavrum yeni evine kavuşurken bizde koliler yüzünden hava almayan duvarın küflendiğini gördük ve güzel bi hava aldırıp düzenledik ^_^


Tatlı sevmeyen ben bu ramazan ayında tatlıya düştüm. Kan şekerim çok düştüğünden vücut gereksinim duyuyormuş. İş başa düşmüştü :) Uyduruk Kurabiye ❤


En sevdiğim saatler iftar sonrası balkonda yaz serinliğinde ( ankara daha serin evet ) yeşil çay , çay ya da Türk kahvesi içmek. Değmeyin keyfime şu saatlerde...


Herkese hayırlı kandiller diliyorum. Kadir gecemiz mübarek olsun. Dilerim ülkece huzurlu , mutlu günlere kavuşuruz , yardıma muhtaç olan insanlar için hayat çok daha kolaylaşır , işsizler iş bulur ve kimseye muhtaç olmaz , askerler sevdiklerine sağ salim kavuşur ve askere gidecek olanlar insan evlatlarıyla karşılaşır , hakkımızda her şeyin hayırlısı olur ve yolumuz bahtımız açık olur , günahlarımız affolur , doğru , temiz ve  insan gibi yaşamayı becerebiliriz.


NOT ♡
Dualarınıza benide ekleyin desem fazla olur muyum ? 

14 yorum:

  1. Those sweet treats look incredible! Love these photos. That turtle is so cute.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Mantiyi bizim evde en çok kızım sever onun isteği üzere yapılır bizde iş bana düşüyor maalesef büyük teyzemiz yok öyle becerikli :) her ışte vardır bi hayır duvarın kuflendigini gormeseydiniz belkide senin ceyizler gidecekti yavaş yavaş :) ankarada balkon keyfi en bi sevdiğim benimde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bende yapabilsemmmmm teyzem çünkü her an bu mantı işinden kendini emekli edebilir yok boynum yok belim tutuldu deyip hamuru açıp açıp kaçtı :)))

      Çeyize bir şey olmazmış daaaa koliler ve duvar renk değiştiririmiş baya fena duruödaydı halbuki cam açıp hep havalandırdık nasıl öyle oldu anlamdım :/

      Balkon olmazsa olmaaz ^_^

      Sil
  3. Hayırlı Kandiller canım benim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasıın kuzum sanada hayırlı kandiller , cumalar diliyorum :*

      Sil
  4. Umarım dileklerin gerçekleşir, zira çok ihtiyaç var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım hepimizin dilekleri gerçekleşir inşallah.

      Sil
  5. benimde su kaplumbağalarım vardı ama maalesef arkadaşıma vermek zorunda kaldım. :( hayırlı kandiller canım hakkında hayırlı olacak olan şeyler olsun hep hayatında inş. öpüyorum :) birde bende senin gibi mantı yerken mutlu olup kendini kaybedenlerdenim :) o kurabiyede gözüm kaldı bilgin olsun :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( Gitiği yerde mutludur inşallah

      :******

      Sil
  6. off manti bende bayılıyorum hamur işlerine ama bana dönüşleri muhteşem oluyor.

    YanıtlaSil