2 Temmuz 2016 Cumartesi

Keep Calm and Go Shopping | Sırt Çantası.


Hellooooo :)
 Bu sene ciddiiii patlayan bir aksesuardan bahsedelim bugün ^_^
Bende uzun süredir eksik kalmıştım bu furyadan , hayatımda cidden eksikliğini hissediyordum hatta bu ihtiyaç eksikliği bugün tak etti ve allem ettim kallem ettim aldım.  Başlıktan da anladığınız gibi sırt çantası eksikliğinden yakındım. Baştan söyleyeyim "kazık yedim."  Aslında yemezdim de çok alıcısı var be hatta öyle fiyatlar var ki bir sırt çantası 289 tl falan ama onlarda peynir ekmek gibi gidiyor... Ben uygun olsun ama 3 tane sırt çantam falan olsun diyenlerdendim. Sonra baktım gerçekten almam gerekiyor biraz araştırdım. Öncelikle evden çıkmadan nerde ne var netten gezdim kafamda belirledim. 59.90 tl limit koydum kendime ^_^ Oturduğum yerde şunları beğendim :


Yooo yooo yanlışlıkla ya da 4. Bi tercih bulamayıp boşluk doldurmak için koymadım o şapkayı eğer bu üçlüden daha ucuz daha güzel bir sırt çantası bulursamdı o şapkayı kendime hediye alacaktım. Ama ne aradıklarımı bulduuum ne uygun fiyatlı " sırt çantası " bulabildim . Sonra Özgüş önündeki git gellerin farkında mısın?  Orta boy valizin de yok! Ya sığamayacaksın ya da kendinden büyük valizle sürüneceksin dedim. 129 tllik çantayı elime alarak tüm suratsızlığımla ve binbir iç çekişmemle kasaya girdim ve kasa indirimiyle 90 tl ye Maviden aldım. 
Hayırlı uğurlu olsundu. Napsındı ki ihtiyaçtı. 


Sizler çoktan aldınız ben biliyorum. Çok isteyip de alamamış olanlar da inşallah en yakın zamanda bu isteğine kavuşur . Şaka maka bayram indirimleri harika. Kasa kuyrukları ve kabin kuyrukları pek hoş olmasada 20 tl ye tulum , elbise ,şort, sandalet, ayakkabı hatta jean bile gördüm bugün.

Sevgiylee , mutlulukla kalın. Bayramınızın harika geçmesini diliyorum. :*

8 yorum:

  1. I love back packs. Not only are they cute, but they're super practical. That white one is my favorite!

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ay ama 20 tl'ye tulum mu gördün ❤︎ Çantan çok güzelmiş musmutlu günlerde kullan :)) Bu arada ben şapkayı da çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet h&m de krem kumaş üzerini minik kırmızı gül motifli idi :))

      Beğenmene sevindim kuzuu şapkaya gezmedim bileee çantayı bu fiyata alınca :))))

      Sil
  3. Bende çanta arayışındayım cok kolaylık sağlıyor bu cantalar Maviye bakıyım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi de kesin bulursun canım bir sürü farklı model, tarz ve renk var :)

      Acayip pratik bir şey gerçekten hayatı azıcık kurtarıyor . Bir tane daha aliciiiiiiim kafaya koydum :)))))

      Sil
  4. Ben sırt çantası hiç sevmezdim bu sene takıntı oldu bendede aldım bir tane çokta sevdim ama hala takabilmiş değilim :)) iyi tünlerde kullan canım:)
    Mutlu bayramlar<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa alalım alalımmm 2-3 tanemiz olsun çeşit çeşit takarızzzz :)))

      Sende öyle balım :*

      İyi bayramlar :)

      Sil