12 Temmuz 2016 Salı

İndirim Kalp Ben | Mango İndirimi


Huhuuuu bir indirim yazısı daha. 
Bunları biriktirmiyorum ; aldığım günden en geç bir gün sonra yayınlıyorum ki isteyen olursa hemen bulabilsin :) Taksit taksit 2 şey paylaşmış olmak için paylaştığımı düşünmeyin diye bu açıklamayı yapıyorum ! Zaten inanın bütün postlarım sıcağı sıcağına , eğer biriktirmeye kalkarsam o anki hisler yok olabiliyor ya da fotoğraflarım silinebiliyor ... Öyle işte bende işler ^_^ 
Şimdi gelelim güzel şeylere yine çok uygun fiyatlı mini bir alışveriş yaptım ; fotoğraflarını düzgün çekemediğim için mango'nun kendi sitesinden aldım :)  


Fotoğrafda gördüğünüz eteği (22tl) ve mesajlı bluzu (22 tl) aldım. Etek triko. Bluz ise değişik bir kumaş; triko değil keten değil penye hiç değil bilemedim :) Bence geç ama temiz yakaladım indirimleri; darısı indirim kovalayanların başına ama bir şey itiraf edeyim bu sezon mango tüm markalara bin basardı. 

Instagramdan takip etmek isterseniz : @ozge.ozbayrak 

Mutlu günler ^_^

17 yorum:

  1. ayy eteğe bayıldım çok da uygun olmuş hemen bakmalıyım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiiiiiim :) kesinlikle kaçırılmaması gereken bir parça inşallah bulursunuz :*

      Sil
  2. instagramda görmüştüm bluzu çok beğendim :) güzel denk gelmişsin indirime

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Gelmeseydim iyiydi sıfırı tükettim ama olsun napim :))))

      Sil
  3. vuhuu eteğe bayıldıımmmm... güle güle kullan özgüşüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünkü karışıklığa bunları sıkıştırdım kero bunu atladım sanırım senle konuşurkenn napim güzel günlerin hayali iyiki vardı ve gerekiyordu ^_^

      Daha güzeli senin olsun :*

      Sil
  4. t shirt çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
  5. Benim tarzım, görsem kacırmazdım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netten bak nerelerde olduğuna ve kaçırmaaaaa :)))

      Sil
  6. Fiyatlar çok uygun canım :) iyi günlerde kullan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi kuzu bundan daha uygunu olamaz sanki ^_^

      Teşekkürler canım :*

      Sil
  7. Çook indirimliymiş ben istanbul star citydeki mangoda çok indirimli şeyler buluyorum ama 1.5 yıldır falan gidemedim oraya ilk fırsatta oraya atcam kendimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaz sezonunu kapadım benim yerime at kendiniiii :) Kış indirimlerinde buluşalım beybi :-D

      Sil
  8. ikisi de fıstık gibiii :)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle giiiy^^ bende bu yaz vurgunu mangodan yaptım:) hem mağazalardan hem online sitesinden :p

    YanıtlaSil