5 Temmuz 2016 Salı

Hmm Bayram mı !



Çok saydırmıştım buraya ama sonra amaaaaan dedim halimi arz edeyim sadece . Hayallerimde ki bayramdan çok uzak olan bu bayramda evdeyim , tek başımayım kendime huzur alanı yaratmayı düşünüyorum. Gerçi bu da geçmiş yılların hayaliydi yani evde olmak ^_^
 Neymiş hayal etmeyi bırakmıyoruz :))
 2 hafta sonrasına İstanbul'a bilet aldım , valizimi çıkardım , olsun ya da olmasın dediğim planlar yaptım , yapmayada devam ediyorum:) Bayramlıklarımı orada giyerim artık , inşallah yani :))
(Bu aradaaa bu resim az bile 2 yıl nişanlı kalınca hakkımızdaki senaryolar oscar alır.... )
Neyyyseee
Adet yerini bulsun ; 
Mutlu bayramlar :)

18 yorum:

  1. ay ben bu teyzelere(bana göre bazıları akran gibi sanki!) bayılıyorum:)) Mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mi ayyyyy ben çok etkilenmiyorum ama milletin ne dediği ile ilgilenen bir babacım var beni hep birlikte bayıltıyorlar :)))

      Teşekkür ederiiim :*
      İyi bayramlar

      Sil
  2. Bak bu sorular film gibi korku filmi tamamen IMBD puan 8.7 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahah çooooooook haklısın çooooooook :****

      Sil
  3. En sevmedikleri şey uzun nişanlılık veya uzun sevgililik olayı. O imza atılmadıkça kadınları rahatlatmak mümkün değil. Bu arada evde tek olmayı nasıl isterdim anlatamam, benim yerime de keyfini sür canım.

    iyi bayramlar.:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kuzu imza mı dertleriiii yoksa nedenini deşmek zevk mi veriyor anlamıyorum. Üstelik sebeplerimiz inandırıcıda gelmiyor hatta komik buluyolar , basite indirgiyolar kendilerince çok ilginçler resmen :))

      Babam eve geldiğinde tüm sitemlerini yüzüme vuracak gerçeği ile eve gelmelerini bekliyorum kuzu ama bnm içim rahat tadını çıkardım valla ^_^

      Huzurlu bayramlar :*

      Sil
  4. Hihi hi hiii! foto efsane! Konu harika. Türk toplumunda çalışmayan kadının işi gücü, kızların başının derdi sorular :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlardan olmayalım biz yeni nesil olarak.
      Temennim bu :))))))

      Sil
  5. ha haaaaa yazık sanaaa. kurtulcan bi gün bunlardaaan. sekiz yıl nişanlı kalan var bizim ailedeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Geçecek deep eminim , 8 yıl nişanlılık mııı yerlerdi beni kesin :)))

      Sil
  6. efsaneler gerçekten teyzeler şahane :)) bitip tükenmeyen konular :))Hayırlı bayramlar :)

    YanıtlaSil
  7. fotoğrafı görünce aman amann dedim :D Neyse ki bizde böyle olmuyor sakin huzurlu ohh mis diyorum :))

    YanıtlaSil
  8. ay bu bayram bende daha kotusu vardı yazlığa gittik bu dertlerden kurtulduk diye düşünüyordum ki erken sevinmişim meğersem yan evde bizim akrabalar vardı onun kızı sürekli evlilikten ve kocası ile yapacağı tatillerden bahsedip durdu dip not henüz adayı bile yok :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şok ! Psikolojik destek lazım o kıza bencee :)

      Ay bu teyzeleri hiç görmedim çünkü evden dışarı çıkmadım. Babam yeterince gezip görmüş duymuş onunlada sohbet ortamı yaratmadım böylelikle duymadım ^_^

      Bayramlarda tatile giden ailelere özenirimmm tabi seninki biraz farklı olmuş ama olsun tatil sonuçtaaa kaçıp kaçıp bir yerlere gitseydinnn :) Ben sabah 6da kaçardım kesin:-D

      Sil
    2. kaçtım da işe yaramadı yine buldu beni 4 lafından üçü evlilik kocasının alacağı hediyeler yapacakları tatil ve olacak çocukları evlilikten sogudum bu dönemde :S fotoğraf çekip uzak durmaya çalıştım ama işe yaramadı çünkü bu seferde etraftaki sevgilileri görüp eski ilişkilerini anlatmaya başladı. arabanın önüne atacaktım kendimi ki allahtan benim tatil bitti

      Sil
    3. Allah sabrını vermiş neyse ki atmamışsın dodi kendini :)) Geçti gitti neyse hatırlayıp bir daha bir daha yaşama geçmiş bayram tatilini :***

      Sil