25 Temmuz 2016 Pazartesi

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | İstanbul.


Herkese merhaba :) Nasılsınızz... Beni sorarsanız eğer ; hem geziyorum hem koşuşturuyorum ama yaşıyorum gerçekten. Buralar için bol bol fotoğraf biriktiriyorum. Fotoğrafların kendisi @ozge.ozbayrak instagram hesabımda hikayesi de çok sonra burada olacak :) Ama ne zaman olur bilemiyorum Ekim e kadar içinde bulunduğumuz koşuşturmaca bitmez.

Şimdilik bir İstanbul maceramız var ; ömrümden ömür alan anlat anlat bitiremeyeceğim 2 gün. Ömrüm boyunca ne gündü diyerek anlatacağıma eminim ileride .


Bu hikaye çok sonra sebebi zamansızlık değil ! Başka... Biz İstanbulda My Dora Hotel de kaldık. Gerçekten kefil olabilirim aşırı memnun kaldım. 
Odalarının konforu , banyosu ... Gerçekten temiz ve kaliteliydi. 



Yemeğe indiğimiz yer ise çok ama çok ilham verici idi. Örneğin şu çerçevelerden kinder oyuncaklarım için yapacağım ; evime inşallah :)



Konaklama şeklimiz , yerimiz böyle idi. Birazda dışarda vakit geçirdik. Kına için alınlığımı meşhuuuuur Eminönünden aldım. Yine bir şeyi daha halletmenin mutluluğu ile günü kapadık.



Sonrada akşam uçağı ile Antalya'ya uçtuk. Şu an Antalya 'dayım nikah için belgeler , ev bakmalar  ve bunların dışında bir sürü inanılmaz gereksiz detay ile doldum taştım. Hem güzel hem kırıcı bir süreç ama bunlarda geçecek ve kapımızı kapatacağız iki başımıxa kalacağız diyerek avutuyoruz kendimizi.

Şimdilik hoşçakalın :****

10 yorum:

  1. O çerçeveleri ni kıdağğ da güzel yıpmışlar öyle :) İnşallah canım geçicek hepsi avutma az kalmış su gibi aksın zaman sizin için ^.^

    YanıtlaSil
  2. İstanbul otelleri klasiği her şey küçük. Masalar, odalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mart ayında kaldığımız bir kaç otelden sonra küçüklüğü gözümüze çok dokunmadı açıkcası :) Ama küçük haklısnız.

      Sil
  3. Bayıldım çerçevelere şimdiden kolay gelsin , en güzel zamanlar :)

    YanıtlaSil
  4. ohh valla ne güzel :) bizde oralara gelebilsek keşke de evet sonradan ikiniz kalacaksınız boşverin şimdi herşeyi bu zorlu süreçleri tatlı tatlı atlatın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyiz kuzummm rn azından yaşadığımı hissediyorum :)

      Bu süreçlere hiç can atmamıştım biliyordum böyle olacağını olsunda bitsin diyoruzzz çok net :)

      Sil
  5. Hosgeldin yazicaktim ama coktaan donmussun bile:) Cerceveler cok guzel gozukuyor acaba bendemi yapsam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hızlıyım kuzuuuu şuan Ankara dayım :) İnşallah yine yolumuz düşer oralara :**

      Yapılsıııııın :*

      Sil