28 Temmuz 2016 Perşembe

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | Antalya .



Sonunda nikahımız için ayırttığımız günü resmi belgeler ile garantiledik. Bu da tamam desekte sıradakilere çok can atıyor sayılmayız. Biz mi bi garibiz yoksa başkaları mı anlamadım ama biz çok gerçekci bir çiftiz o kesin. Yalan yok her şey çok zor ilerliyor ama biliyorum herkes bunlarda geçti.... Nikah gününü 1 gün içerisinde 3 saatte halledenler olduğu gibi bizim gibi 5 günde de halledenler vardır diye düşünüyorum.  Öyle işte. Ayrı iki şehir arası mekikler başladı bu postu size Ankara'dan yapıyorum. Kendi yatağımda kendi odamda telefondan hazırlıyorum postu ;) Garip hissetmiyorum ama Ankara'ya girince iyi hissetmedim değil. Antalya çok güzel orayı da seviyorum ama eksik. Bir kaç gün sonra yine Antalya yolcusuyum. İnşallah 1 ay sonra yine Ankara sonrasını bilmiyorum kısmet.... Hakkımızda hayırlısı ve gerçekten bu tarz işler içerisindeki insanlara Allah gani gani yardım etsin. Şimdilik fotoğraflarla başbaşa bırakayım sizi :)





O zaman kendinize iyi bakın ^_^

13 yorum:

  1. Resimler çok güzel. Antalya' yı seviyorum. Falezlerdeki Bigman' da yemek tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler eminim yolum düşer ; denerim :)

      Sil
  2. Yaşamadım ama zor olduğunu çok duydum fakat zor kısımların bitmesine az kalmıştır diye umuyorum sonrasında keyif süreceğin dönem gelecek ve bu yazılarını okurken ayy neler olmuş ya diye gülümseyeceksin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor kuzu Allah korusun da bu yoldan neden dönüyor bazı insanlar anlıyorum gerçekten zor :( inşallah sağlıklıca atlatırız...

      Sil
  3. Biz daha çok içine girmedik hazırlıkların ev olmadığı için ne eşya alabiliyoruz ne bişey. Son aylarda çok zorlayacak bizi de tahmin edebiliyorum. Şimdilik yok nevresim takımı yok yemek takımı derken sanki çok kolaymış gibi:/ Allah yardımcınız olsun kuzum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son 2 ayımız ve ortada ev yok.

      Yok kuzu ya bn hiç hevesli değildim başımızdakilerle de çok zor olacağını biliyordum hep erteledim...

      Amin kuzum hepimizin.

      Sil
  4. Hayırlısı, güzeli, belki birazcık geç ve uğraştırıcı olsun da güç olmasın. Sevdiceğinle bu günlere döndüğünde nelerle uğraşmışız böyle diyeceğiniz güzel anılarınız olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiiiiiiiiiin canım amin inşallah :)

      Sil
  5. İki farklı şehir ister istemez zor olur, hakkında hayırlısı neyse o olsun canım benim sıkma sen canını ^.^ Senin bu elbise seçimlerin beni bitiriyor hep en güzellerini alıyosun :) Bileklikte çok hoşmuş güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde çok zoooor bitsin...

      Sağol bebeğim ya eski elbisem colinsden 29 tl gibi komik bi fiyata almıştım :)))

      Öperimmm

      Sil
  6. Amin amin :)) bizde son derece gerçekciyiz zor sıkıntı ve biz işte :)) bizim sınavda böyle demek ki :)

    YanıtlaSil