7 Temmuz 2016 Perşembe

Devrik Mevrik Kafa Döküntüsü.


 Güneş batarken odama kocaman ışık doluyor... Gün dökülüyor yastığaaa gölge bitiyor ... Güzel günler bizi bekler inancı yüklenmeli , bazı insanlara karşı aşılanmalıyız bu aralar böyle diyorum :) Yoksa gün bitmiş yarın olmuş ne fayda.


Odama kapanıp kafamı boşaltmaya çalışıyorum :)) Okuyamam yarım kalır bu kafayla dediğimden kitap almıyorum ; eski kitaplarımı karıştırıyorum. Yok bazen bir cümleyi bile algılayamıyorum ; ne demek istemiş burada diye. Kafa öyle huzursuz.






Bayram ne bilim geçti işte. Benim için bi kıymeti yoktu ama sevdiceğim için kıymetliydi ; bayram tatili ile 2 güne 1 çarşıya çıkma izni vardı. Benide whatsaapdan dahil etti çarşısına :) Şu en son ki resim geldiğinde ; mümkünse en uzak yere kaçabilir miyiz geri dönmemek üzere diye iç geçirdim. Kaçamayız tabiki :) O zaman bulunduğumuz yerden zevk almaya bakıcaz ve rutini bozmayacağız.


Çeyizcilere müjde essede yeni koliler açılıyor :-D Bitmediyse de benim gözümde bitmiş olan çeyizime bir şey almasam da  bu tarz yerlere girmeden edemiyorum. Bir esse ve karaca bağımlısıyım itiraf edeyim ; hep kupa sevdam yüzünden ^_^ Hayırlısıyla elimizdekileri kullanacağımız günler gelsin de ilk kupa alışverişim yılbaşı koleksiyonu diye çıkarılan kupalar olacak ^_^


İyi ki ! nerdesin bekle geliyorum diyen bir arkadaşım var . ❤ Hayatımın en büyük nimeti hep olsun.


Hala şu aksesuarı almadım. İstanbul u bekliyorum orada çok varmış ,ucuzmuş. Bunlar 20 tl idi. Biraz daha afilli bir şey istiyorum zira elbisem çok sıradan bulundu da :) Hatırlamak isterseniz kına elbisemi TIKLAYINIZZZZ . ( Takılmıyorummmm bunlardan daralmadım merak etmeyin bu elbiseyi hep hayal ettim , hayalimi nasip etti Allah ❤)


Her şey geçmiş bitmiş. Kalmışız 2 kişi. Almışız şu sandalyelerden koymuşuz denize karşı gerçi farketmez tarlanın ortasıda olur yeter ki bizden baika kimse olmasın o anda ... işte tek hayalim bu.
Hayalin malzeme maliyeti 35 tl migroslarda . Paha biçilemez kısmı şuan imkansız o yüzden bu konuya giremicem :)

Daldan dala atladım ama yazmasam patlayacakmışım gibi geldi devrik mevrik döktüm işte!



10 yorum:

  1. Ah o sandalye hayalleri bu zamanlarda herkesin bir kaçası var sanırım çok güzel yazmışsın canım

    YanıtlaSil
  2. Esse'nin ürünlerini bende çok seviyorum :)) Öğrendiğim iyi oldu Pazar günü gidip bakarım neler varmış ^.^ Şu sıra bende çok sıkılıyorum her şeyden :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalardan sanırım bi bıkkınlık çöktü herkese :)

      Sil
  3. Amaaaan, her şey oluruna baır nasıl olsa, ama sen de farkında olmadan sıkmışsın ki kendini bu kadar devrik mevrik olmuş. Gelecek güzel günler sevdiceğinle seni bekliyor, boş veeeerr!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tam bırakıyorum hop bir şey çıkıyor bende tepetaklak oluyorum . Kafam allak bullak , sıkıldım tek tutunduğum sevdicek kendi ailemden bile daha çok destek :) Hayırlısı diyorum bakalım ^_^

      Sil
  4. Bu posttan benim niye haberim yok hımm dayaklık oldun :)
    Hayallerini yirim senin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))

      Gündemimiz bir o bir şu bir bu derken atlamışım kiiii

      Sil
  5. Götür beni gittiğin yere yaa az ben kaçayım :((
    Esseye bayılıyorum ama afyondaysa :))
    Ne güzel hayallerimiz var umarım olur hepsi olacak dimi olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamaaaam :)

      İnşallah olur kuzucuk , olsundu zaten niye olmayacakmış ki olur olur :))))

      Sil