13 Temmuz 2016 Çarşamba

Bir Teşekkürüm Var | Kero'ya ❤


Bu blog benim iyi ki listemin başında yer alıyor. Çünkü hayatıma öyle güzel insanlar dokundu ki hepsi bura sayesinde. Kocaman bir teşekkürüm var ; sevgili minik cadı blogunun sahibi Kerime'ye. Bizim muhabbetimiz çok başka. Hani İstanbul'da bir kapım daha var artık onun da Ankara'da bir kapısı öyle diyeyim :) 

Bugün kapımı çalan kargo günüme güzellik , hayatıma değer kattı. 


İlk ev hediyem idi. Daha evim yok ama bizim hayallerimiz var :)  Model seçimini bana bırakarak belki de hayatının hatasını yapmıştı :)) Çünkü seçtiğim balon modeli ile biraz yordum ; havanın sıcaklığı bir yandan oruç diğer yandan keroyu bastı :)) Hakkını helal edicen artık başka çaren yok :)) 


Uçan balon benim hayalim ; gerçek olacak bir hayal. Bu yüzden ileride yapacağım anı duvarımda yerini alacak  ^_^

Sonra bir de kolye yapacağım dedi o sürpriz olacak :) Dedim gerek yok daha neler ! yaptın yapacağını  dediysem de yok dedi . Peki dedim; sen ne işlemek istersen :) Duramadı ; seç bir model , karar veremedim dedi bende sabahtan akşama kadar özlediiiiiim bitsin Kero askerlik artık diye ağıtlar yaktığım sevdiceğimin adının baş harfini istedim. Yetenek abidem öyle güzel işlemiş ki hala boynumda ❤


Bunlar el emeği bide yaramazlık yapmış hazır yapılmış bir kolye daha sıkıştırıvermiş hanım. Maviyi çok seviyorum diyeymiş ❤ Ne ince fikirlisin sen. Hayatın boyunca hayatındaki herkes çok ince düşünerek davransın sana Kero'm. Her şey için çooook çooook teşekkür ederim. Eloşu da seni de çok seviyorum. Ömrünüz boyunca güzellikler peşinizi hiç bırakmasım :)

Bugüne bir iyi ki, bir mutluluk yerleştirdim. Hepinizin hayatı bu gibi güzel duygularla dolsun taşsın.

Mutlu günler :*

20 yorum:

  1. Yaa bayıldımmmmm :)) Çok güzel yapmış kolye de şahane musmutlu günlerde kullan hepsini canım ^.^ Kerime'nin ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan canım emeğine sağlık Kerime'nin :)

    YanıtlaSil
  3. canım özgem... kardeş parçam, ablam seni bir nebze de olsa mutlu edebildiysem ne mutlu bana... seni çok seviyorum biliyorsun değil mi.. hiçte bile pişman olmadım modeli senin seçmeni istedğim için. gayet güzel ve eğlenceli modeldi sadece sıcakta bunalttı 😀 güzel günlerde kullan öptüm çokkk 😍😍😍😚😚😚😚 yazım hatasını görme tabletten yazdım çünkü

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş güzel günlerde kullan inşallah yapanın da emeğine yüreğine sağlık dilerim hayalin gerçek olur bir gün ....:)

    YanıtlaSil
  5. İkisi de ne kadar güzel, ne kadar zarif olmuş... bayıldım! Güzel günlerde kullanman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  6. ya hiç kıskanmadım :P ama bayıldım bende bura sayesinde ne güzel insanlar tanıdım yeni evinde mutlu günlerde kullan hediyelerini canım ^^

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ikiside :))
    Güle güle kullan inşallah gerçek olur hayaller :)) 😘

    YanıtlaSil
  8. Kero'nun ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eline , koluna , güzel yüreğine sağlık Kerocuğumun :*

      Sil
  9. Komşu çatlatan cinsten olmuş, yüreklerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. ne güzel şeyler oluyor hayattaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat bazen her şeye ve herkese rağmen arada bir güzellik gösterebiliyor :)

      Sil