6 Haziran 2016 Pazartesi

Trendyol Alışverişi | Bambi - Dolgu Topuk Ayakkabı.


Bu yıl Bambi ' nin ayakkabılarına aşık oldum desem hiç abartmış olmam. Bir çok modelinde gözüm kaldı. Ama güzellikleri kadar fiyatlarıda uuuu dedirten cinsteydi. Bambi sonuçta neden 3 basamaklı etiket basar ki ?!  Öncelik listem tabiki tatlı telaşımın içindeki kına elbisemi kaldırcak , boyuma boy katacak yüksek ama hafif ve rahat bir dolgu topukluydu. Şükürler olsun kiii gerçekten arasam bulamayacağım bir model çıkarmıştı bambi fakat 99 tl bir fiyatla. Aslında günümüzde bu fiyat çok değil ama benim bazı takıntılarım vardır mesela LCW de bir tişörte 24.90 tl vermem. Oranın en yüksek ederi gözümde 19.90 tl. Bambide öyle bir marka benim gözümde; topuklusu 59.90 , babeti 29.90 tl  eder bence üstü abartı ... Hal böyle olunca mağazaya girdikçe bu gidişle 99 tlye almak zorunda kalacağım çünkü 15 cm yani ve çok rahat başka nerede bulacağım derken TRENDYOL imdadıma yetişti. Ve elbisemi kaldıracak o topukluya kavuştum. Hatta annemede aynısını aldım hem kınamda hem düğünümde giyecek Allah'ın izniyle ❤ 


Kargo; trendyolun bana sunmuş olduğu tarih aralığında geldi ve gördüğünüz üzere tertemiz kutularla. Mağdur edilmedim mng kargo tarafından yani hep şikayet ederim kargoları bu sefer takdiri hakettiler ❤


Sevdiceğime bu fotoğrafı attığımda ; o neeeeee dedi. Bende her 1.55in dolabında bulunması gereken takoz dedim. :))) Ayakkabılarda sağlam ve tertemiz geldi .


Normalde 36 giyen ben mağazada ayağıma denediğimde 37 nin tam olduğunu fark ettim ve siparişimizi 37 verdik. Anneme tam oldu. Bana gelince tam oldu evet ama bileğim ince geldiğinden ( mağazada sadece ayağıma geçirmiştim bilek kısmından bi haberdim ) o bilek kısmı büyük oldu bu yüzden tadilata vericem. 

O kadar anlattın bunları kaça mal ettin derseniz. 69.90 tl (1 adet) ye aldım. Ama ayak numaranız 39 -40 ise trendyolda 39.90 a satılıyor gördüğünüz üzere bu fiyattanda karları var 99 tlden ucuzda olsa ufak çaplı kazıklı bir alışveriş oldu ve her hafta kesin bambi markası oluyor takip edin en ucuz haliyle alışverişinizi yapın. İşte öyle gençler bir şeyi daha hallettik gibi dimi. 

Mutlu günler diliyorum :***

20 yorum:

  1. Bambi'de bir babette gözüm kaldı inşallah alıcaaam :D
    güle güle kullan takozlarını kuzum çok güzeller, benim boydan dolayı sınıfta kaldı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah alırsın kuzummmm :))))

      Teşekkür ederiiiiiiiin :**

      Sil
  2. Bayıldım, her şeye güzel olur :) rengi de çok popi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorummm :)

      Ayakta yok gibi olsun diye bu renk aldım.bir sürü seçenek var onlarda şahane :)))

      Sil
  3. bunu öğrendiğim iyi oldu.Ben de dolgu topuk ayakkabı aşığıyım tamam 1.55 değilim ama 1.60 da çok değil :( güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. artık bu kadar yüksek giyemiyorum ama bayıldım bu arada ben de 1.55'im .-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa giyeceğim bende inşallah bir aksilik yaşamam genelde 10 cm oluyo topuklularım :)
      ooo çıtırız , miniğiniz misss :****

      Sil
  5. şuan bildiğin işi gücü bıraktım trendyola bakıyorum sayende :) ayakkabının çok güzel olması ve ben neden bulamıyorum bu tarz ayakkabılar ya hep başkalarında görüyorum diye söyleniyorum hatta.Bu arada bende senin gibi düşünüyorum açıkcası o markaların ederleri o yani fazlası olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her gün bakıyorum :))) Ama boş çıkıyorum :D dimi ya kuzu :*

      Sil
  6. Çok hoşmuş ayakkabı, güle güle, mutlulukla giy :)

    YanıtlaSil
  7. Iyyy ıma yaaa bunlar çok güzel nasıl beğenmeyesin ki :) güzel günlerde kullan bu arada gerçekten her hafta bambi ürünlerini koyuyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa beğenmene çok sevindim gözdemmm ❤❤ Sağol balım daha güzelleri senin olsun :**

      Sil
  8. Ay ne güzel bir ayakkabı buuu güle güle giy canım:) 💗💗💗💗

    YanıtlaSil
  9. Ayy ben bunu okuyup okuyup yorum atmamışım o an neyin kafasını yaşıyosam artık :)
    Ayakkabı çok güzel gerçekten amaaa topuğu beni aşar giyemem bende 1.56lardanım 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O abiyeler nasıl kalkacak o gelinlik hı ?

      15 cm olmazsa 12 cm olacak :))))))

      Sil
  10. ayakkabı çok ama çokk güzell ben dolgu topukları zaten çok eviyorum ama topuk gözümü korkuttu :) güzel günlerde kullan canımmm😘

    YanıtlaSil