29 Haziran 2016 Çarşamba

Mola | Mini dizi önerisi.

Çoook tatlı , çıtır çerez mini bir Kore dizisi izledim :)   Çok tavsiyede bulunmam bu konuda çünkü genelde milletin sıkıldığı ( Doctor Stranger , Hanazakari No Kimitachi e gibi  <3 ) dizileri bayıla bayıla izlemişliğim var :) Referanslarım ortada yani siz düşünün ^_^ Ama hanazakari no kimitachi e
 ( Japon Dizisi ) de nasıl gülmezsiniz ya ben yarılmıştım. :)))) 

 Neyse izlediğim diziye gelirseeeek adı ; Because its the first time.


8 bölümlük bir dizi. 5 arkadaş ve onların hayat mücadeleleri , birbirleri arasındaki naif ilşki , aile tarzları , duyguları işleniyor. Detaylı bilgi ve izlemek için sizi  -ŞURAYA-  davet edeyim.

Spoiler olarakta şuracığı ilştireyim ; 

Song Yi ; dün hoşlandığı adam tarafından reddedildi.
Ji Ahn Neden ağladı bilmiyoruz.
Ga In henüz gerçekleri kabul edemedi.
Tae Oh henüz aşkını ve hayalini bulamadı.
Ben ... Ben , Ben Dünyanın ekstrasıyım.
Nerede olursak , nereye gidersek aramızda emin kimse yok! Hepimizin kafası karışık , fakat şükür ki beraberiz. Kimle tanışırsak ve kime aşık olursak olalım. Ne olduğu önemli değil, birbirimize sahibiz.
(4.Bölüm)

10 yorum:

  1. Sınav bu bitsin tüm diziler benmm😆

    YanıtlaSil
  2. Yaa Another Miss Oh bitti valla biraz boşluktayım o yüzden buna başlıyım ben bence dur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa inşallah pişman etmem seni :)

      Bak referanslarım ortada bunu bilerek karar ver olur mu :)

      Sil
    2. Hahahah bilemiyorumm bakcazz. (Çemkirmeye gelcem :P)

      Sil
    3. Ayyy bekleriiiiiim her türlü geri dönüş kabulum , kaşındım :)))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Amanııın sende geri dönüşünü yap olur mu :))

      Sil