27 Haziran 2016 Pazartesi

MİM | Benim Hikayem



"Benim hikayem " mim i  bana çok değer verdiğim , düşünce yapısına hayran olduğum ve blogundan çok şey öğrendiğim , bana iyi gelen gerçek anlamda hayatıma iyi şekilde dokunan " Nabrut Fıdıllıoğlu " tarafından gönderilmişti. Onun hikayesi hayatımın bi tarafının hikayesi desem vallahi yalan olmaz o kadar doğru o kadar haklı ki hikaye kesin okumalısınız. TIKANDI BABA

Sizi hayatımın diğer tarafının hikayesi olan "Benim Hikayem" ile tanıştırayım ;

Hintli bir adam suda bata çıka ilerlemeye çalışırken yanına bir akrep gelir. Onu kurtarmaya karar verir ve parmağını akrebe uzatır ama akrep onu sokar. Hintli tekrar akrebi sudan kurtarmaya çalışır ama akrep onu tekrar sokar.
Yakınlarındaki başka biri ona sürekli onu sokmaya çalışan akrebi kurtarmaya çalışmaktan vazgeçmesini söyler. Ama Hintli adam şöyle der :
Sokmak akrebin doğasında vardır. Benim doğamda ise sevmek var. Neden sokmak akrebin doğasında var diye kendi doğamda olan sevmekten vazgeçeyim.
~

Öyle işte .

Hah unutmadan benim ilk hikaye kitabım ; Ayşegül serisi vardı hatırlar mısınız ? O serinin hepsini çok seviyordum keşke annem vermeseydi bir başkasına.. Bir gün Ayşegül gibi arkadaşlarımla her yeri gezeceğimi hayal ederdim. İlk kalın kitabım ise  Jules Verne 80 Günde Devri Alem di . Büyüdükçe dünyayı gezme fikri tüm hayalim olmuştu.



10 yorum:

  1. Tıkandı baba hikayesini okudum gerçekten çok güzel ve etkileyici bir hikayeymiş sayende bende okmuş oldum teşekkürler ...Hintli hikaye de güzelmiş ...Ayşegül serisi okumuşluğum çoktu :) Güzel bir anlatım olmuş emeğinize sağlık ....

    YanıtlaSil
  2. Küçükken sürekli kuzenlerimle sıcak hava balonu yapmaktan konuşurduk, yapıp gezeceğiz şuraya gideriz buraya gideriz diye. Sen dünyayı gezme hayali diyince aklıma geldi şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzelmişsinizzz . İnşallah hayal olarak kalmaz uçaklarla kuş misali kona kona dünyayı gezeriz ;)

      Sil
  3. Ayşegülleri o kadar severdim ki, kızıma bütün serisini aldım. Ben bile ara ara elime alıp resimlerine bakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kaliteliydi çizimleri gerçekten :) kızın çok şanslııı :**

      Sil
  4. Öncelikle ilk paragraf için ne diyeceğimi bilemiyorum çok incesin her zaman ki gibi.
    Diğer kısma gelirsek Hintli'nin hikayesi kafamdaki Özge ile o kadar çok örtüşüyor ki. Sen o hintlisin işte. Sana ne yapılırsa yapılsın kendinden ödün vermeyen o gamzeli gülüşünü bozmayan güzel kız.
    Allah senin karşına da senin gibi hintliler çıkarsın inşallah.
    Ellerine sağlık çok ama çok güzel bir hikayeydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim nabruut az bile söyledim :)

      Dileğin , duan için çok çok teşekkür ediyorum , amin.

      Beğenmene çok sevindim :*

      Sil
  5. bu yazının tümü çok güzel yaaaa :)

    YanıtlaSil