18 Haziran 2016 Cumartesi

Hep , Her zaman.


Yaz gibi yaz , sıcacık güneş ... Her mevsimi seviyorum ama bu yıl hayırlısıyla birlikte gelsin artık yaz dedim. Tabi ilk defa bu kadar ayrı kalıyor olmamız 24 Ocakla birlikte , Temmuz ve sonrasının bize sunduğu telaşlar için olsunda bitsinlerimiz , maviyi çok seviyor olmam ve bizim olan hayata başlayacak olmamız yazı iple çekmemize sebeptir. Çok zor desem ayıp olur belki ama kendimce zorlandığım bazı olaylar ve sıkıntılı zamanlar deneyimledim. Eminim hepimizin böyle anları vardır. Başedemedim bazende başetmek istemedim.Kış bunlarla doluydu ama bilemem ki yaz ne ile dolu olacaktı?!




Bu bilinmezlik ve belirsizlik duygusu için ; 
 hep dediğim, dilediğim bir şey var  ; o bu şu , şöyle böyle olsun demem. Hayırlısı ne ise o olsun derim. Kimse üzülmesin olanlarla, herkes mutlu olsun isterim. Başkalarını kendimden çok düşünmek çok yorucu ama bazen bazı mutluluklar herkesin mutlu olmasıyla anlamlı. Bilmem anlatabildim mi ama öyle işte...



Her şeyin hayırlısıyla ve herkesin mutluluğuyla dolan günler diliyorum hepinize ... Biliyorum her şey olacağına varır ama bu akışı yakalamak ve kapılmak çok önemlidir. İnanmakla başlayalım güne , haftaya , aya..

Kendinize iyi bakın bende kendime iyi davranayım  ^.^

İSTANBUL - 18.06.2016 (Çarşı İzni)

19 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsın, bence bu yaz senin için her şey çok da güzel olacak.
    Hakettin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah melooo :))

      Kendi aramızda bizde durup durup hakettik be şu kadarcık mutluluğu hakettik diyip hayal kuruyoruz :)))

      Sil
    2. Gerçek olsun o tatlış hayaller. <3

      Sil
  2. Dertlerimiz aynı mıdır bilmem ama ilerlediğimiz yolda keşisiyor eminim
    Allah sonumuzu hayır eylesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı süreçten geçtiğimiz için endişelerimiz bir olabilir canım ^_^

      Amiiiiiiin amin :)

      Sil
  3. Normalde yazı aman aman sevmem ama bu defa bende yazı iple çektim biran önce gelse dedim. İçini sıkma her şeyin hayırlısı 😊 Ne zaman başkalarını daha çok düşünüyorsun o zaman en düşüncesiz insan sen oluyorsun başkalarının gözünde..

    YanıtlaSil
  4. çarşı izni güzel geçmiiiiş :)

    YanıtlaSil
  5. çok ayıp yani istanbula kadar geliyorsan nişanlından önce dodine gelmen gerekirdi. :P
    çok sevindim hasret gidermenize bayada güzel fotolar yakalamışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasip olursa temmuzda geleceğim istanbulaaaa bitiyor askerliğimizzzz inşallahh :)))

      Sil
  6. Bilmiyodum askerlik olduğunu :( Ah nasıldır çok iyi bilirim günler geçtikçe zaman uzar sanki bir türlü geçmek bilmez. Benim sevdiceğim askerdeyken yeğenim dünyaya gelmişti onu büyütürken zaman geçmişti..O olmasa nasıl olurdu bilemem..Sabrın sonu selamet derler gerçekten yaşadıkça anlıyor insan..Geçirdiğin kötü gün kadar iyi gün geçirdiğine inanıyorum insanın ... Allah tez zamanda kavuştursun kuzum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorlandım ama şükür kuzum temmuzda bitecek. Son 29 günümüz hatta ❤ Her şeyde var bir hayır , Allah sabrını veriyor diyen herkes sayesinde bitirdim inşallah sonramız güzel günlerle doludur :)

      Amiiiiiiiin canım benim inşallahn :*

      Sil
  7. benimde yazı iple çektiğim bir zaman olmuştu şimdi kışı iple çekiyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamaaaan zaman senin için aksın kış bir an önce gelsin senin için :)

      Sil
  8. Yanına gelip bunlar geçecek demek istedim ^^
    hissediyorum ki anlatamadığın şeyler var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demiş kadar oldun nabrutcuğum çok teşekkür ederim ; geçecek inşallah :)

      Anlatamadığım şeyler var kuzu sadece nasıl anlatılır bilmiyorum. Su aksın yolunu bulsun istiyorum. İnsanın hayatta seçemediği şeyler ve kişiler bazen çok zorlayıcı deneyimler ve seçimler yaptırabiliyor bu kadar diyeyim ve susayım :)

      Sil
  9. Kavuşmuşsununz ne güzel sıkma canını bitmesinede çok az kalmış sanırım temelli kavuşun hayırlısıyla bütün sorunlar hallolur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tam kavuşma temmuz ortalarında canım hayırlısıyla ❤ inşallah kuzucum inşallah :*

      Sil