27 Haziran 2016 Pazartesi

Haziran , 27 | Söz Vereli 2 Yıl Olmuş ❤



2 yıl önce ailelerimizin huzurunda ilşkimizin sözünü vermiştik. Bize sorsanız biz birbirimize çoktan söz vermiştik. Bu tarihin en güzel tarafı sözlendikten sonraki zaman dilimimiz. Onun bizim evimize rahat rahat girip çıkması , benim en küçük bahanelerle onun peşine takılıp Antalya'ya gitmem... Birlikte her anın tadını çıkarabilmemizin vizesi; bu tarih.  Bu yıl onsuz geçiyor olsada o varlığını her daim hissettiriyor. İyi ki diyorum ve hep diyorum ona denk geldiğim için çok şanslıyım; çok şükür bin şükür  :)

Blog dışında da takip etmek isterseniz ;
Instagram | @ozge.ozbayrak

21 yorum:

  1. ben bu resimleri instada da gördüm ve bayıldım. Nice yıllara. Allah nazarlardan korusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim nabruuut

      Amin inşallah :)

      Sil
  2. Allah tamamına erdirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. canımmmm bir ömür mutluluklar.. Şanslı kuzum benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkürler kerom :***

      Şanslıyım vesselam :)

      Sil
  4. Nice 20 yıllarınız olsun. Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah. Ruh eşini bulabilmek Allah'ın bir lütfu bize bence.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiiiin canım inşallah :)

      Allah herkesi değerini bilecek iyi insanlarla karşılaştırsın :)

      Sil
  5. :) hep mutluu olun canım bir sürü güzel anılarınız olsun bizlerde buradan okuyup mutlu olalım sizin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler dodiiiii , inşallah inşallah :)

      Sil
  6. Allah tamamına erdirsin, ağzınızın tadı hiç bozulmasın Özge :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin başakcım artık tamamına doğru ilerliyoruz :))

      Öpering :*

      Sil
  7. Ömür boyu mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  8. Bir ömür beraber olun, mutlu olun.. kocaman sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiin inşallah :)

      Kocaman öpücükler , kucaklar :****

      Sil
  9. Canımmm bir ömür mutlu olun :)) mutluluk peşinizi hiç bırakmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler balım :)

      Hepimizin mutlulukları daim olsun kuzum benimmmmm öpüyorum :****

      Sil
  10. Bir ömür boyu mutluluklar dilerim Rabbım daim etsin inşallah mutluluğunuzu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin inşallah çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  11. Yaaa bu anın dedikodusunu yaptığımız günler canlañdi gozumdee😎

    YanıtlaSil