9 Haziran 2016 Perşembe

Ucuz Alışveriş Durakları | Ankara - Addax


Yıllar sonra Kızılay'a gitmişim karış karış gezmez miyim. Gezerim :) Bir daha kimbilir ne zaman gidilir ha? şunun şurasında 4 ay sonra kısmetse Ankara'dan bile gidiyorum. Duygulanmadım ama yaşarken sevmediğim şehrimi başka yerdeyken özlüyorum ... Neyse konuyu dallandırıp budaklandırmayayım yoksaaa çenem fazlasıyla düşebilir :) Kızılay'a yolum düşmüşse karanfil sokak , meşrutiyet , izmir caddesi ve olgunlar gezilmeden dönülmez. O gün de gezdim ve çoook istediğim şeyleri inanılmaz bir fiyata bayramlık niyetine aldım. Beni bilen bilir son güne iş bırakmam ve bayrama kadar 2-3 bayramlık yaparım ^_^ Mesela piliseli şeyleri çok sevdiğimi ŞURADAN ve  ŞURACIKTAN anlamışsınızdır ki epeydir moda olan pileli etekten de almazsam olmazdı. 22 tlye aldım gitti


Bunun dışında birde askılı merserize aldım . Fiyatını duyduğumda her rengini toplamak istesemde 1 tane ile yetindim aferin bana:) Bu bluzu 9 tl ye aldım .


Bence çok ama çok karlı bi alışveriş oldu. Addax ucuz bir yer ama her şeyi alınmaz iyi incelemek gerekiyor . Bu ikisine kefilim kumaşları ve malzemeleri kaliteli :)

Yaz geldi geliyor bence bu etekler çok kurtarıcı olabilir. Aklınızda ola :)

27 yorum:

  1. Burada da Addax'ın iki mağazası var ve bende sık sık oralardan alışveriş yapıyorum. Yalnız söylediğin gibi bazen bazı ürünleri tek yıkamalık çıkabiliyor, bazen de yıka yıka giy eskimiyor.:) Yine de fast food moda anlamında ekonomik yönden çok iyi. Vazgeçilmez mağazalarım arasında.:)

    YanıtlaSil
  2. food ne ya fast fashion yazcaktım, düzelteyim derken gönderdim :D :D Ah Ramazan :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun balımmm anlardım ben düzeltmene bile gerek yok :) Yakınımda olsa modayı buradan takip eder eskidikçede atabilirim kuzu ya :) Mangoda , zaraa bu etek 99 tl , şaka gibi :/

      Sil
    2. Gerçekten öyle, sezonluk parçalara bende asla çok paralar dökmüyorum. Her zaman giyebileceğim bir parçaya çok para verebilirim ama iki sene sonra naftalin kokacak kıyafetleri addax gibi mağazalardan temin etmek çok mantıklı bence :)

      Eteğe bende bakayım addaxa gittiğimde :)


      Sil
  3. Çok sevdiğim bir marka Karşıyaka Çarşı da var izmirde sürekli gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş çıkılmıyor dimi :)) Yakınımda olsa bende çıkamam :)

      Sil
  4. Mersin'e gittiğimde uğrayacaktım ablamla ama fırsat olmadı :)
    iyi seçimler güzel günlerde kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet baharım netten online alabiliyorsun sanırım ya da sen ordan beğen inan ben buradan alır yollarım sana :****

      Teşekkür ediyorum daha güzelleri senin olsun :*

      Sil
  5. Afyon'a da açılmıştı addax sınıftaki Ankarlı bir arkadaş baya övüyodu açıldığını görünce gittim gerçekten herşey kaliteli değildi hayal kırıklığı oldu ama güzel olanda tam güzel yani :)
    Eteğe bayıldım bende o boylarda istiyorum etek ya güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzucum kalitesi düşük naylon yazlıklar var hep ama penye kumaş ve örgüleri tavsiye ederim :)

      En yakın zamanda alırsın inşallah ; teşekkürler :*

      Sil
  6. Aldıklarınızı iyi günlerde kullanmanız dilerim...

    YanıtlaSil
  7. Ay kuzum ne kadar güzel şeyler almışsın güzel günlerde kullan :)Keşke istanbulda da olsa bir şubesi baktım ama bulamadım:( Burada artık hep aynı şeyler satılıyor mağazalarda:( Online satışı var ama giymeden alamama gibi bir huyum var maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzuuu istanbulda buna eş butikler var eminim gezdikçe bulursun :) Haklısın kuzu bende o huy yok ben mağazada bile çoğu zaman denemeden alıyorummm ^.^

      Sil
  8. adresimi versem bana da bunlardan kargolar mısın :D yazın en büyük kurtarıcısı etekler bu yüzden pek severim iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dodiciiiim :)))))) Önce senin blogunu tanıtacağım ben inşallah . Haftanın blogları aksadı vakitsizlikten malum koşuşturmaca :/

      Bu etekler bu sene patladı ama taaa annemin zamanından kalma modeller eskiye dönüş var modada :) Umarım bu yaz beni kurtarırrrrrrlar , çok teşekkürleeer :*

      Sil
    2. tanıtırsın canım tatlı telaşların bi bitsin gerisi kolay :)

      evet eski şeyler tekrar moda oldu geçmişe dönüyoruz gittikçe :*

      Sil
  9. piliseli eteğin kumaşını çok sevdim😍 güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. Piliselileri bende çok seviyorum Çok güzel canım güle güle giy inşallah:))

    YanıtlaSil
  11. Sen o buluzu 9 tl ye aldın ve Gözde şok oldu :D maşallah sana diyorum etekte çok güzel musmutlu günlerde giy.. Olurda birgün yolum o taraflara düşerse alışveriş yaparken kulaklarını çınlatırım ^.^

    YanıtlaSil