5 Mayıs 2016 Perşembe

Uzaktan Geçen Zaman...


İlerde kendi evimizde boş zamanlarımızda / hafta sonlarımızda çok ciddi işlerle uğraşmaya karar verdik ! Mesela lego yapmak gibi :)))) Aldım koydum ! Ben gelmeden yapma dedi hihihi ^_^  


Bulutlar pamuk şeker değil de ne ;)


Tarihe not düşelim : 3 mayıs ilk defa elmalı tarçınlı turta yaptım ❤ Çok sevdiler :)


Dizi dizi sıralanmış pamuk şekerler görüyorum ben ya siz ? ^.^


Balkon sezonunu açtık. Değmeyin keyfime :)


Ortaya karışık Nisandan Mayısdan anlar ... Adet yerini bulsun bir hoşgeldin Mayıs yayını olsun :)




18 yorum:

  1. canım elmalı turta çekti yine :)
    pamuk şekerler, pufuduk evler ne şahane!
    hayat kısa kuşlar uçuyor..
    Uçak uçuyor Özgüş geziyor :D
    (çok saçma oldu biliyorum ama resimden anca bu kadar dize çıkardım ahahha)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah kıyamam ya whatsapp yetmezmiş gibi buradan da gözüne soktum dimi sen bazen beni görmemezlikten gel :))))

      Dizelerini sevsinler ordaki enerjiyi boş geçemicem uğraşılmış benim için :)))))

      Sil
  2. Bende timsahla balık görüyorum ya son karede 😂😂
    Turta çok güzel gözüküyor bende öyle yapmaya bi cesaret edemedim ki :)
    Ben bekleyemez yapardım legoları sanki en azından kurcalardım yaa 😘
    Mayıs ayımız güzel geçsin inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal gücünün gücü adınaaa :)))

      Bekliyorummmmmmmm :*

      İnşallah balımmm ^_^

      Sil
  3. Legonuzu seveyim :) puzzle aklıma gelirdi ama lego ....
    Gerçekten de elmalı tart şahane görünüyor , ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puzzle yaptık belki aklımızın kıt olduğu bi zaman 2000 parçaya bulaşabiliriz :)))) Lego ilk olacak evlilikten beklentilerim böyle ciddi işler :)))

      Sağol kuzummmmm :****

      Sil
  4. Sizin gelecek planlarınızı seveyim :) lego yapmak çok eğlenceli yaratıcılığı güçlendirir gökyüzü ve bulutlar güzel ama turta daha bir güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşımızı sorsan 30 a ne kaldı bizim hayaller bu ayarda :))) geç kavuşmaktan hep bunlar ahaha ^.^ uuuuu dodimde güzel buldu yihuuuu :****

      Sil
  5. Geç olsun güç olmasın canım daha sağlıklı olur :) güzel bulmaz mıyım hiç senin her yaptığına hayranım ben ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyleeee hem kısmet bu zamanaymış :))))

      Çok tatlısın çok :***

      Sil
  6. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim takibime aldım sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Canım lego harika fikirmiş :)) süpersin:*
    Elmalı turta ne kadar güzel olmuş çok severimmm görüntüsü kadar tadıda eminim harikadır ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimii süslüm :)

      Teşekkürler bebeğim :*

      Sil
  8. Elmalı tarçınlı turta yapma bunu bana saat gece 2 ekrana emrah gibi bakıyorum kaşlarım yanlara düştü eyvahlar olsunnn :D balkon sezonunu yapmurlardan açamadık bende çok seviyorum balkon da oturmayı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiii kıyamammm :(((

      Cam olunca kuzum etkilenmedik , soğuk havanın çaresi tüp üstünde kaynayan çaydanlıktı bizim için :)

      Sil
  9. balkon bulut turta lego içim ferahladıııııı hep mutlu ol yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yarayan postlarımı seviyorummmm ; mutluluk bulaştırsın o vakit :))

      Sil