22 Mayıs 2016 Pazar

... Kaydetmeye Değer

Bu ev , bu giriş... Üniversite hayatımız ... Dile kolay  canımla 5 yıl. Burada geçen zamanı özledim hem de çok özledim ama temennim ilerde geçireceğimiz güzel zamanların umudu.  He şeyi çabuk unutan , biriktirmeyen huyum yüzünden bunu buraya kaydetmek istedim. Hiç unutmayayım burayı hiç. Şimdi bir başkası bizim eşyalarımızla yaşıyor. En  az bizim kadar güzel anıları olur inşallah o 2 göz odalı evde...


Hiç yemek yapamıyor olabilirim , tatlı ve hamur işlerine daha hevesliyim ama beni seven bunu bilerek seviyor havamı da atarım ahah . Söz verdi ilerde mutfaktan beklentisi düşük olcak :)) Bunun tatlılığına karşılık bende o gelmeden bi şeyler daha yapabiliyor olmaya çalışıyorum. Siz un helvasını görün ama ben o gün karnıyarık da yaptım . Lütfen kayıtlara geçsin :))) Un helvam bence 2. De daha güzel olcak. Daha iyi karıştırmalıyım , kavurmalıyım :)


 ... Her yer miss kokuyor. Yağmurumuzda var ama her yer renk ... Bu yaz çok güzel geçebilir mi... Hatta bu 2016 sonuna kadar mutlulukla dolsa... İçimden böyle geçirdim böyle yazdım. Dileğim olsun; gerçekleşirse döner okurum. Bu da böyle kaydedilsin.


Alışveriş aşeriyorum nokta ! Almak istediklerim var nokta ! Farkettimde wishlist yapsam da yapmasam da 2 yıldır istediğim çoğu şeyi alamamışım. Bunuda buraya koyayım belki benim olurlar hem bir tane için bir girişimde bulundum sağsalim elime ulaşırsa bir tik'im hazır olsun ; diğerleri için gaz olsun :))


İnanırsak olur he ;) Mutlu haftalar diliyorum. Gerçekten çok mutlu olun :***

20 yorum:

  1. inanmak kesinlikle çok önemli.. un helvasını hiç denemedim ben çok güzel gözüküyor :)
    hayat kaydetmeye değer, keyifli haftalar <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmak ve sabretmek her şey gerçekten ...

      Denemelisinn benimde ilkti :)

      Değer <3 öpüyorumm :*

      Sil
  2. Ne güzel evmiş o öyle iki odalı ama insan sevdiğiyle olunca dünyalar onun oluyor:))
    İnşallah tüm dileklerin kabul olur
    İstediklerini de alırsın canım benim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle kuzum öğrenciyken bize yetiyordu ; seviyordum :)

      Amiiiin canım benim hepimizin inşallah :**

      Almalıyıııııııım haziranda inşallah :***

      Sil
  3. Ne güzel bir anlatım olmuş :) Dilerim tüm dileklerin kabul olur Her daim mutluluk olsun ellerinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :*

      Hepimizin gönlünden geçen dilekleri ellerinde olsun inşallah ;)

      Sil
  4. İnanıyorum olacak olacak :) bende tatlı ve hamur işlerini çok severim ama yemek yapmayı da çok iyi bilirim :D gerçi şöyle bir düşündüm de ilk bezelye yemeği yapışım evlere şenlikti. :D soğanları kavurup kocaman bir tencereyi ağzına kadar su ile doldurup diğer malzemeleri eklemiştim :D

    dileklerin en kısa sürede olsun inş. tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))

      İlk yaptığım yemek taze fasülyeydi :))

      Olsun dodiiiii yetti tava tencere :)))))

      Sil
  5. Ev ne kadar güzel ve huzur dolu duruyor! Daha da güzel günleriniz olması dileğiyle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten huzur doluydu :)

      Amiiin , inşallah başakcım :)

      Sil
  6. Ev değil, masal diyarı sanki.
    Un helvasına bayılırım.
    Yemek yapmayı seversen bence çok güzel şeyler yapabilirsin. Ama mutfak içine girilince çıkılamayan bir yer haberin olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz ...

      Bendeee :)

      Çoook seviyorum aslında ama biraz çekingenim illaki girilcek mutfağa :))

      Sil
  7. Eline sağlık. helva çok güzel görünüyor. Gerçi kendi tatlılığından bulaştırırsan yemeklerine tadından yenmez, millet aç kalır söyleyim he :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))

      Ahahah yensin yaaa yinede :)) Allah'tan nişanlı yemek yapmayı seviyor tabi bu huyu ilerde de bizimle olursa çok mutlu oliciiiim :))

      Sil
  8. Bütün güzellikler seninle olsun. Bu yıl senin yılın olsun 😉❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyyy ne tatlısın , hepimiz için güzel bir yıl olsun ❤❤😘

      Sil
  9. Ben hepsini kayda aldım..birbir gerçekleştiğinde 'ah işte bak bunu demiştin' diye servis edeceğim. Tüm dileklerin gerçek olsun amin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın o zamaaaaan :***

      Yerim yer ❤ amiiiin :)))

      Sil
  10. İnşallah bütün dilediklerin gerçek olur :)) bu arada tatlının tadını bilmiyorum ama görüntüsü sunumun şahane olmuş canım benim ^.^ İlk fotoğrafa da bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İniallah kuzucummm :)

      Tadıda güzeldi ama yağı azdı :)

      İlk fotoğraf benim huzurum :*

      Sil