27 Mayıs 2016 Cuma

Patates / Soğan Kovası Deyip Geçmeyin :P


Duyuyorum H&m in yeni sezonu harika , Mango da indirim var ,ah o topuklulular ,ya derimodda ki kırmızı çanta, ya ya gratise gelecek olan sleek ve kontür paletleri ... Yok bilmem neeee. Hiç kıskanmıyorum (yalan oturduğum yerden hepsini geziyorum bööö ama sleek için ciddi düşünüyorum ) Neyse  işte bende olmayan evimizin bitmeyen ihtiyaçlarını düzüyorum tamam mıııı . Şuraya kova fiyatlarını gördükçe apışıp kalmış ama azmetmiş indirimi yakalamış bir özge koyalım. İhtiyacı olan , herkes alıyor benim neyim eksik diyen , alayım çok dekoratif diyen kim varsa faydalansın.  En nihayetin kova yahu diyenler beri gelsin.  Ama cidden şu instagram ve evim evim güzel evimciler bu kovaların fiyatlarını patlattı yemin ederim. Ben bi soğan bi patates yeter dedim. Un ve deterjan kovasıda eksik kalsın. İndirim kovalayamayacağım artık yeterinnn 😂


Esse harikası bu kova normalde 70 tl . Aslına bakarsanız bundan önceki tekli kovaların tanesi 79 tl idi. Bunun ikili olması ve 70 tl olması onlara kıyasla uygun gibi gözükse de sabrettim ve bugün 30 tl ye bu kovayı kaptım. Acele işe şeytan karışır gençler bu çeyiz işinde çok aceleci olmamakta ve özel gün (1mayıs, 19 mayıs ... gibi tarihler bile dahil ) kovalamakta fayda var.


Bu son görsel alıntı. Kendiminkinin ne yaptıysam rengini ( gri ) yansıtamadım bende essenin sitesinden aldım. Bir çok rengi mevcut . Turuncu , mor , krem , kırmızı , gri. 

İşte böyle başka başka cicili bicili alışverişlerle görüşme dileğiyle öperinggg.


24 yorum:

  1. Ne güzelmiş. Benimkiler de hep çekmecede duruyor, arada cimleniyor ben de balkondaki saksılara sokuşturuyorum falan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu yöntemi bilmiyordum :)) Annaneminki plastik leğende olurdu anneminki hasır kovada banada metali düştü :)) ilerde neler çıkacak bakalım :))

      Sil
  2. Seni tebrik ediyorum 70 tl yerine 30 tl gibi bir fiyata almak geçrekten başarı :)) ben ilk kez gördüm böyle kovaları ileride evlenecek olan bende elbet bu kovalardan almak için indirim peşinde koşarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kuzucummmm.Daha da düşmez heralde dediğim ne varsa düşüyor kuzu mesela düdüklü aldık 2 hafta önce 300 küsürden 119 a düşmüştü dahabdün 92 tlye düştüğünü gördüm ;)

      Daha zaman varsa acele etmeee neler çıkacak yeni yeni ve ne indirimler olcak ne :))

      Sil
  3. Güle güle kullan canım :)) ah bu instagramcılar en dandik şey bile o kadar popüler oluyor ki çok pahalı satıyorlar şimdi çırpıcılar çıkmış çorba çırpıcısı gibi minnacık görmüşsündür belki çay karıştırmak için tahtakale gibi magazalarda 1,5 - 2 lira tanesi instagram da 2 tanesi 20 liraya satan hesap gördüm şoka sokuyorlar beni her seferinde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler bebeğimmm ❤ Ya bu instagram bni sinirlendiriyor kuzu ya her yerde bulamayacağım bir şeyse taşıma maliyeti , gümrük bedeli ne bilim kargo ücreti koy hakkın. Ama her yerde olanı afilli fiyatlarla satarak 1 e 100 kazanmak nedir :/// şok konusunda aynıyız gerçekten. :****

      Sil
  4. her şeyi almaya kimin parası yeter bööööööö :) patates sovanları enişte soysun ilerde boooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böööööööööö ama ama ama deep artık kıyafet mağazası gezemez oldum. Tava tencere çeyizlik yerler gezmekten. Kumaş kokusu özledim :))))))

      Enişte eminim soğan doğrar :))) Doğrayası yoksa aman aşkım onuda yemeyelim der onsuz olsun der:))) patatesi bn doğrarım o bnm baştacım :))))

      Sil
  5. Patates, soğan kovası da olsa ciciş olacak illa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeye uysun mantığı güttüm gri aldım ahahahha bi cicişlik bulamadı bizimkiler millet pembe,kırmızı , turuncu alır bizimki gri alır diyolaaar. :))) Ama bi sevimli yinede yahu :)

      Sil
  6. Ahhh eskiler tencerede pişirip kapağında yerlermiş. Patates soğan kovası da neymiş ah ahhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru dedin bunu valla :)

      Devir stok devri artık çuvallarla kilerlere , evlere depolanıyor...

      Sil
  7. çok güzelmiş be Özge'm güle güle kullan.
    artık çeyizlik yeterrrrr kumaşlara döön :D

    YanıtlaSil
  8. Ya evet yararlı bir şey de Esse 70 TL nedir yahu ayıp :))))

    YanıtlaSil
  9. ay çok güzelmiiiş! aklımda olsun benimde^^

    YanıtlaSil
  10. bu sabır ve irade maş. ben biraz aceleciyim bekleyemezdim o kadar =) baya da güzel ve kullanışlı ürünmüş canım iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyin başı sabır kuzuuuuuum ;) Hayat şartlar böyle olmayı öğretti diyelim :*

      Sil
  11. bende sen gibi sabredip alanlardanım genelde biraz yavaştan gidiyorum bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla para kolay kazanılmıyor yahu :)))))

      Sil