7 Mayıs 2016 Cumartesi

Hadi Gezelim | Suluhan Çarşısı - Çıkrıkçılar Yokuşu


Ana - kız çok güzel bir gün geçirdik . Nasıl da birbirimizi unutmuşuz aynı evin içinde nasıl ! Program yapalım birbirimize vakit ayıralım dedik. Yıllardır gitmediğimiz Ulus'a gittik.  Ne güzel olmuş oralar... Sabah hiç gitmek istemediğimi itiraf edeyim en son 15 sene önce gittiğimi ve sevmediğimi hatırlıyorum.  Ama iyi ki gitmişim günün sonunda çok mutluydum. Çok kalabalığa ve karanlığa kalmadığımız saatlerde sevdim Ulus'u ❤ Gezdiğim yerleri , annemle geçirdiğim zamanı kaydetmesem olmazdı. Hem çeyizlik aldık hem kına malzemelerini aldık. Resimlerde göreceğiniz ; merdane , oklava , hamur tahtası ve bir kaç bakırlardan aldım. Bir sonraki yayınım kına malzemeleri hakkında olacak . Sevgiyle kalın :)

 Tüm annelerin , anne adaylarının anneler günü kutlu olsun :* 














18 yorum:

  1. Herhangi bir tören öncesi uğrak yeri. Ankara'nın geçmişi, hatta geçmişinin de göbeği. En son oğlucuğumun bebek şekerlerini hazırlamak için malzeme almaya gitmiştim, sırada sünneti var artık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle. :)

      Ahhhh o günler için gerekli malzemelerde ne kadar çok çeşit var insanın gözü dönüyor resmen :)) Becerikli annelerin adresi :)

      Sil
  2. ay ay ay ne güzel kareler bunlar içinde kaybolurum ben yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kayboldum gezerkeeen nerden girdik nerden çıktık geri nasıl döndük hatırlamıyorum :)))

      Sil
  3. Ay iyi ki ben gitmedim oralara! Kocişe iflas bayrağını çektirirmişim yani :D

    YanıtlaSil
  4. Allah muhabbetinizi arttırsın canım 😊 bende böyle şeyleri seviyorum valla insanın içi açılıyor 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiin canım 🙏❤ Dimi arada keşifler yapmalı , gezmeli, ıvır zıvıra kaptırmalı insan kendini 😊

      Sil
  5. sabah ayakkabım yok giyecek bişeyim yok diye mızıldanarak git, eve mutlu mutlu amaaaa aç dön Özgüş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halaaaa yok ayakkabılarım kurumadı. Boy için sıcak babet için soğuk hava :((( Len aldıklarımız çok ağırdı nereye oturup bişi yicezzzz eve nasıl geldik bilmiyoruz. :)))))

      Sil
  6. Suluhan, Çıkrıkçılarr Yokuşu ve Kale civarı benim de Ankara'da en sevdiğim, gezmeye doyamadığım yerlerden. Şimdi Rüzgar nedeniyle çok gidemiyorum; ama, burnumda tütüyor. Harika bir gün olmuş, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaradan taşınıyor olmasam baya baya çıkmazdım artık ordan. Gitmeden baya bir şeyler toplayayım diyorum :))))

      Çok teşekkür ederiz :***

      Sil
  7. suluhan. yazdım aklımaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaraya gelirsen Ulus a muhakkak git deep :)

      Sil
  8. Bayıldım yaa ne kadar gğzel gözüküyor kafes vari şeylerde dikkatimi çekti
    Günün birinde tekrar tekrar gelmek istiyorum Ankaraya yıllar oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldiğinde mutlaka upra buraya çeşit çok gerçi bi istanbul eminönü değil ama yinede bir çok şey var :)

      Bende özleyeceğim Ankara'yı...

      Sil
  9. Çok güzel şeyler varmış. Zaman bulabilirsem gidebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman yaratırsanız geniş olursada hem gezin hem yiyin öok doğal ortamlar var :) Hal'in içinden bile çıkamadık biz ama insan kalabalığından foto çekmeye utandım :)))

      Sil