11 Mayıs 2016 Çarşamba

Geçmiş Günlerin Dedikodusu | İç Sesin Gürültüsü.

Günün dinginliğinin yanında
bu resim bana Barış Manço'nun Sakız Hanım ile Mahur Bey şarkısını hatırtlattı.  

Yaz akşamlarında açılırdı perdeler
Yorgun ellerinden dökülürdü nağmeler

Pencere önündeki çiçeği annem bana dikti. Evimeymiş ❤


Geçen yıl Mayıs ayında elimde bir demet papatyam içinde de bu not vardı şimdi koskocaman bir özlem var kucağımda. Hayırlısı ile az kaldı diyorlar ; hı hı diyorum.


Saçlar hunharca uzuyor , beyazlıyor (yaşladım) , kırılıyor. Haftada 2 kez bakım yapıyorum. Yaptığım anda yumuşacık oluyor . Tavsiye ederim. Bunlara ( Bepanthen - Evigen - Bemiks ) ek olarak bir tatlı kaşığı hakiki zeytin yağı ekliyorum. Bazıları badem yağıda ekliyor ben eklemiyorum . Düğünden sonra ilk iş kahkül kestircem ha içimde kaldı :)))


Bazen tüm mesele güneşin batması , günün bitmesi. Bir bir bitsin dediğim, beklediğim günler geldiğinde inşallah beni , sevdiceğimi, ailelerimizi üzmez. Her şeyin hayırlısını dileyip sabredelim . Bazen sabırsızlanarak beklediğimiz şeylerin bizim için çok sevindirici olmadığı zamanları hep aklımızda tutalım ve hayırlısını dileyim.


Hafta ortası güzellemesi olsun bu post. Keyifli günler diliyorum.

17 yorum:

  1. Evine olan çiçeği severim <3
    şafak 69 az kaldı sabır...
    ne yaşlanması? hala çıtırsın sen. saçların uzasın yeter ki. kakül de kesersin düğünden sonra işte.
    gün doğmadan neler doğar.. herşey güzel olacak Özgüş.

    YanıtlaSil
  2. o bulutlu fotoda anı ne güzel yakalamışsın :) tamda nette saç bakımı tarzında şeyler araştırıyordum yazın denk geldi bende deneyim iyi gelir belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene dodiii ilk kullanacağın için kesin iyi gelecek bnm ilk kullanmamda saçlarım ipek gibiydi ve sabah dolgun uyanmıştım :)

      Sil
  3. Annen ne kadar düşünceli :)) bende kahkül kestirmek istiyorum ama cesaret edemiyorum yakışmazsa yandım diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyledir gözdee ^_^

      Ben artık kestireceğim ya uzar yine yakışmazsada napalım :))))

      Sil
  4. Kaldır bu kara bulutları üstünden! Daha çok gençken insanın üstünde gereksiz düşünmelerden bir gam bir kasvet çöküyor. Bende öyle oluyordum. O eski halimden eser yok şimdi!!! Hayatın kollarına at kendini. Herşey çok daha güzel olacak inan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen güzel şeylere inanarak yol alacağız inşalalh :)

      Sil
  5. Fotoğrafları çok sevdim. Özellikle sondaki bulutlar kalbimden vurdu beni :)
    Sabredelim, mutlu günler yakındır.. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Canım benim bende bemix ve bepanthen kullanıyorum bemixin kokusu müthiş dimi 😂
    Benimde Nişandan sonra ilk iş kahkül düğüne çok 1 yıl kalıyor nede olsa yüz kere uzar 😂

    Sabır canım sabır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma birinin kokusu beni bnden alıyor o bemiksden mi geliyor :))))))

      Nişan tarihin yerin belli miii hazırlıklar ne durumda saç baş elbise hı :))) uzar kuzu :)

      Çok zor ama sabır işte...

      Sil
    2. Evet canım bemix o :))
      Şuan çok küçük adımlar daha tarih belli değil temmuzun ya ilk haftası yada ikinci :)
      Saç makyaj karar verildi elbiseyi bekliyorum yakında bakmaya gidicez :))

      Sil
  7. iç sesimiz neler neler söylüyor hiç susmuyor :) bazen sabırsızlandığımız şeylere tüh keşke hiç yaşanmasaymış dediğimiz ne cok oluyor cidden okuyunca öyleee düşüncelere daldım gittim bende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünceli olduğum bi anda döküldüm bende :)

      Hiç susmuyor gerçekten hiç ^.^

      Sil
  8. Evini ayrı çiçeğini ayrı sevsinler ...
    Azcık kaldı şunun şurasında ...
    Hadi bakalım her şey hayırlısı ile mutlulukla sağlıkla olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsunda sevsinleeeer :)

      Az dimi :)

      İnşallah tatlım hepimiz için :*

      Sil