29 Mayıs 2016 Pazar

Oradan buradan , havadan sudan.


Yaz meyveleri evimize girse de güneş penceremize vurmadı daha. Kış geri geldi bile diyebilirim. Biraz düşündüm de bu yıl ki kış aslında diğer kışlara nazaran ne güzel geçmiş. Kışlık niyetiyle yapılan her şey ağız tadıyla tüketilmiş. Darısı yazın başına. Madem geç geliyorsun hayırlısıyla gel ve de geç git lütfeeeeen :) 


Hak vermek istemezdim ama öyle yahu . Akrep olanlar ses versin bakim onaylayacak mısınız. 


Kitaplıkta bir kitap var gözüm hep onda. Başlasam mııı başlamasam mıııı. Sevgiliden ödünç aldım. Tarzı hiç benlik değil. Hayırlısı :)))


Bunlardan sonra rejime gircektim ; girmedim. Girmeyi düşünme aşamasındayım ama nasılsa koşuşturmaca olacak ya zayıflarım bence ; evet.


Biten her gün başka başka renklerle sona eriyordu. Mor , mavi , pembe...


Geçmiş günlerde hissettiklerim , gördüklerim...

Pazarınız huzurla geçsin. Sınava gireceklere başarılar diliyorum. Gönlünüzce olsun her şey .

12 yorum:

  1. Çilekleri görünce çok seviniyorum :)) akrep değilim ama kova olarak doğru demiş neyseler birikti içimde :D bu arada kış gerçekten çabuk geçti benim için hiç anlayamadım ama gene de güzeldi ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendee :)

      Oy kıyamam dökül belki çaresi vardır belki hafiflersin :)

      Dimi , şükür.

      Öpüyorumm

      Sil
  2. Oğlağın vazgeçtiklerini görsen ohooo bir kendinden vazgeçmedi zavallı .Bazen tarz dışına çıkmak da lazım bence oku. Ooo mercimek köftesi bi tanecik bana da versene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanııııın :)

      En son o tarzda cehennem kitabını okumuştum bugün başlayacağım kuzu :)))

      Ahhh hemennnn :***

      Sil
  3. Ohh çileklerin güzelliğii ne güzel tam pazar kareleri :))) mutlu pazarlar canım<33

    YanıtlaSil
  4. Son resimdeki gökyüzü hayranlık verici 😃 içten bir yazı olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. koç olarak doğru demiş :)
    kitaba başla derim çünkü değişiklik iyidir..
    sen bulut fotoğrafçısı ol bence :)

    YanıtlaSil
  6. ben ikizlerim hatta 3üde doğum günümdü her iki şekilde de düşünüp yaşıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayınvalidem de ikizler acep o da mı :))))

      Sil