5 Haziran 2016 Pazar

Geçmiş Gün Olur.


Haziran ayına hızlı bir giriş yaptım ; uzun yolculuklar , yorgunluklar , umutlar yüklendim. Bir çırpıda doldum taştım hemde ne taşma ... Ama geçti sıradaki bile dedim... (Dimi Kerime ^.^)

KÖY / KIRIKKALE.
Ramazana girmeden dedemizin gönlünü ettik. Köydeki evi akladık pakladık , boyadık ... Değdi mi derseniz en son o yıkadığımız halının üstüne dışarda giydiği terlikle basıyordu ve temizlediğimiz eve bugün duyuyorum halalarım , amcalarım mangal yakmaya gitmiş.... Biz de bahçesinde bir çay içemeden döndük. Emeğimize yazık dicem başka da kirli hiçbir düşünce barındıramayacağım ; enerjim yok... Taşma durumum burada idi... Neyse bu da geçti.





AFYON
Soluklandığım şehir , uzun yollarımın mola durağı hangi Ankaralı için değil ki ;)




UŞAK
Kardeşim Allah'ın izniyle mezun ( yani 2 dersi büte kalmış ama inşallah geçecek) .Kaldığı apartın süresi dolunca eşyalarını almaya gittik.. Aldık döndük bir çırpıda. Dilerim yolu bahtı açık olur ve çok uzun süre işsiz kalmaz ; Allah yardımcısı olsun , şansı gerçekten bol , hakkında hayırlısı olsun.
 ( bknz. Ablası 3 yıldır iş arıyor ve bu konuda gerçekten yıkılmış vaziyette )

Uşak

Herkese hayırlı , bereketli bir Ramazan ayı diliyorum. Dilerim sabrınız bol , huzurunuz yerinde olur. Allah  tuttuğunuz oruçlarınızı kabul etsin , inşallah.
Sevgiyle kalın , öperimm


8 yorum:

  1. Hayırlı Ramazanlar canım :)) Aman takmayıver akrabaları bizim derdimiz bize yeter :) inşallah kardeşinde verir sınavlarını iş de bulur tabi istediği gibi biz bulamıyoz anlaşılan 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah'a havale ediyorum kuzum vicdanlarını ve takmamayı öğreniyorum. Amin canım inşallah kısmetinde vardır da her işi kolaylıkla olur...

      Ah sende miii :( Ben bu duruma çok üzülüyorum ya ekmek cidden aslanın ağzında anlaşılan etraf işsiz kaynıyor.. sabır!

      Sil
  2. Bizim bu iş arama sürecimiz daha ne kadar devam edecek böyle? :) Diliyorum ki kardeşin bir çırpıda halleder o aşamayı.

    Bu arada; boşver bozma sinirlerini yaksınlar mangalı kirletsinler evi. Vicdanın rahat, kalbin huzurluysa gerisi senin düşünmen gereken şeyler değil.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belirsizzz melo...

      İnşallah canım tek dileğim.

      Yoruldum kuzu , kalbim de ağırlaştı. Onlar değil sorun babam çünkü her şeye sebep o. Neyse...

      Sil
  3. Evet geçti kuzum sıradaki gelebilir... :)
    Amcan ve halanlar için diyecek sözüm yok.
    Hakan inşallah en kısa zamanda iş bulacak ben eminim.
    Fotiklerin süper kiii <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım inşallah.

      Daha profesyonelleri için antalyayı bekliyorum :)))

      Sil
  4. Fotoğraflarla şenlendik ...
    Ramazan ayının bereketi hanenize, hoşgörüsü gönüllerinize, sabrı ruhunuza dolsun ...
    Sağlıklı , huzurlu , umutlu , neşeli , dostluk ve barış içinde insanca yaşayacağımız hayırlı ramazanlar diliyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiin canım , çok çok teşekkür ediyorummm :*

      Sil