14 Mayıs 2016 Cumartesi

Diyeceğim O ki ...


Hafiflemek istiyorum.
 İlerlemek, yol almak istiyorsan önce yüklerinden kurtulmalısın diyordu bir kitap. Bazen yazmak , çizmek ne kolay...


Şükrü Erbaş ; her yağmur gökkuşağı getirmiyor yazmıştı bir kitabında :) Ne yağmur istiyorum ne de sonrasında gökkuşağı son günlerde. Sağlığım azıcık bozuk ; gözüm hala iyileşmedi , kirpiklerim döküldü ve ilaçlarım bitti ... Sol kolum yandı , acısı geçti ama izleri var geçecek mi ? belki de bu gibi etkenlerdendir hiçbir şeye direncimin kalmaması. Yine de şükür ne bileyim. Canım yanmıyor yani gerçek anlamda yanmıyor yoksa azıcık üzgünüm. Ha yinede sağlık problemlerime üzülmüyorum kolum var , gözüm var daha iyi bakmam gereken; bin şükür.... başka şeyler bambaşka şeyler üzen...


Dokunsalar dağılırdı iyi pişmiş kurabiyeler gibi kalbimiz .... demiş  Didem Madak. 
Üstüne diyebilceğim bir şey yok. 
(Yaptığım bu kurabiyeyi bu alıntı ile paylaşacağım hiç aklıma gelmezdi ; hayat. )


Her şey çok güzel olmuyor bazen , her zaman pozitif bakamıyorsun olaylara ya da artık işin negatif kısmını gözardı edecek hali bulamıyorsun kendinde.  Yani diyeceğim o ki benimde kötü günlerim var; öyle günler gelmiş geçmesini bekliyormuş. Biliyorum biliyorum geçecek...


24 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun kuzum :/ ben nazar diyeceğim dikkat et ..kendini hiç birşey için üzme mutlu günlerin o kadar yakında ki az kaldı:))

    kurabiyelerin pek tatlı olmuş aynı sen ve yazdıkların gibi<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok dağol kuzum. Herkes öyle diyor üst üste bu ne talihsizlik diye :( inşallah kuzum sırf o güzel günlerin hatrına , inancına sabredeceğim ....

      Sil
  2. Deninle aynı durumdayım şuan geçecek inşallah herşey buna da şülür geçmiş olsun canım benim koşa koşa git işaçlarını al bemde gidip alayım krndi ilaçlarımı tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :)

      Dikkat et kuzum.

      İlaçlar bitti hala geçmedi gözüm , kolum ... baika doktora gideceğim pazartesi :(

      Sil
  3. Öncelikle büyük geçmiş olsun.. Umarım toparlanıp bir an önce sağlığına kavuşursun. Hangimizin kötü günleri yok ki.. Bir şekilde sınanıyoruz hepimiz. Sabret geçecek bugünler demek istemiyorum çünkü geçse de yenisi illaki gelecek. O yüzden bu süreç çok uzamadan ve çok acıtmadan geçsin dilerim. Bol bol gülümsemelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ❤

      İnşallah canım inşallah ... Aynen öyle biri gidecek biri gelecek Allah daha beterinden korusun :)

      Öpüyorumm çok :*

      Sil
  4. Çpk geçmiş olsun. Her şey güllük gülistanlık olsa kıymetini bileceğimiz şeyler kalmazdı. Biraz polyana olalım. En azından şu sıralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ❤

      Aynen naz . Ama işte buraya yansıttığımız kadarı bilinip oh hayat sana güzel , imreniyoruz gibi yorumlar oluyor ya çok da imrenilcek bir şey olmadığını bnmde yolunda gitmeyen işlerim yada sağlık problemlerim olduğunu belirtmek istedim.

      Her şey güzel olacak masalına enerji bulduğum an tam gaz devam inşallah :)

      Sil
  5. geçmiş olsun canım benimde elim yandı ayağım burkuldu filan baya sıkıntılı zamanlar geçiriyorum bende ek sıkıntılar geliyor banada sürekli :) o kurabiye yi yerken için acımadı mı hiç :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam sanada geçmiş olsun kuzu yaa bir an önce atlatmanı diliyorum ... çook pratik kuzu ya 30 dk da yoğurdum şekil verdim pişirdim. Yap kndine yau bana vicdan yaptırma hastayım bak ;))

      Sil
    2. inş canım artık mutluluk kısmına geçmek istiyorum :D işten çıkınca yapmayı planladım bende ayağımın üzerine çok basamıyor olmam yapmayacak olmam anlamına gelmiyor dimi :D

      Sil
    3. Sol kolu yanık , sol gözü yarım açık bi insan yaptıysaaaaa oturduğun yerden eminim yaparsın :* :)))

      Sil
  6. İnşallah tüm kötü şeyleri geride, çok çok geride bırakırsın. Geçmiş olsun ;)

    YanıtlaSil
  7. o yeşillik ne güzel. çok ince ve duyarlı yazmışsın ama yaaa :) geçmiş olsun. kirpik dökülmesi ilk duydum alla alla. ayy iyi ol amaa sen hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol deepciğim :)

      İnşallah olacağım :)

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun. İnşallah kısa zamanda toparlarsın ;)

    YanıtlaSil
  9. Canımm çok geçmiş olsun en kısa sürede iyi olursun inşallah. Bu ara içim o kadar sıkılıyor ki bende sürekli sakarım oramı buramı kesiyorum ya da yakıyorum :(( içimden bir şey yapmak gelmiyor :/ kurabiyelerin fotoğrafını görünce gözlerim kocaman açıldı çok severim kurabiye yapmayı seninkiler tepsi de şahane gözüküyor :)) öpüyorum seni koskacaman ^.^ pozitif enerji yollayalım birbirimize :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol inşallah :)

      Dikkat et kuzu ya , içimşze dışımıza iyi bakalım kötü enerji bizi terk etsin .bende öperimmmm :** aynen çok ihtiyacımız var.

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun.. Düşünmemeye çalış o zaman herşey geçiveriyor. Yıllar önce yüzümde çıkan çok enteresan bişey vardı. Durup dururken kanar sonra üzeri yeşil kabuk olurdu. Çok doktora gittim geçmez dediler. Bir gün bi doktor ona alıştığın ve onun orada hep kalacağını düşündüğün an geçecek dedi. 5 yıl süren şey 2 günde iyileşti. Düşünme sende geçer eminim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum . Senin adına çok çok çok çok sevindim geçmiş ne güzel :) Ben çok takmıyorum da millet gelin olcaksın diyip duruyor. Her şey kısmet şu hayatta napalım :)

      Sevgiler, öpücükler

      Sil
  11. daha iyisindir umarım, çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bahar :)

      Gözüm geçmedi bahar 1 hafta daha kullanıcam geçmezse operasyon.

      Sil