29 Mayıs 2016 Pazar

#BrideToBe ❤ | Hayal Kurma Seansı :)


Hayal kur ve olması için dua et. 


Cipso ( gypsophila) buketim ya da beyaz gül demetim elimdeymiş mesela...


Makette olsa bazı pastalar çok sanatsal...


Papyon bende sevmiyorum ama yaka çiçeğine hayır derse bozuşuruz. ;)


Kol düğmeleri... Ben çoktan aldım ama bunu çok daha sevdim siz siz olun böyle şeyler için araştırın , koşuşturun :) Benim aldığımı merak ediyorsanız bir TIK alayım :)


Bu konuda şanslıyım hangi konuda gelin ayakkabısı konusunda ben hayalimi gerçekleştirdim. SPOILER için  TIKLAYABİLİRSİNİZ ❤ Ama kate spade gelin ayakkabıları da rüya gibi değil mi ?


Ve bazı pozlar ... Çok masalsı çok büyüleyici


Rüya gibi ... Bu rüya olarak kalır bak gerçekciyim bu konuda ! Gözümüz gönlümüz açılsın bakalım da :)


Bazı detaylar... ❤


Papyon mu kravat mı ? Bence ; kravat (gri aldım bende) , lacivert takım ve kahverengi ayakkabı.


Hmm bu bende kesin ve kesin olmayacak ; nedimeler...Siz hayalini kurun diye koyuyorum bunu :)



Bugünlük hayal seansım burada bitsin günün bonus postu olsun. Bazı detaylarım hep sevdiceğimie kavuşuncaya kaldığından ben son zamanlarda hayal kurarak kendi listemi oluşturarak ilerliyorum :) Oluuur ya da olmaz işin bu kısmını düşünmüyorum ki mutlu mutlu takılıyorum :)))))

Görseller caaaaaanım Pinterestten. ❤

Hadi kaçtım :*** Mutlu haftalar :*





12 yorum:

  1. off ayakkabı en güzeliii :)

    YanıtlaSil
  2. rüya gibi gerçekten de... herşey çok güzel olacak Özge'm..

    YanıtlaSil
  3. cumartesi günü arkadaşımın nikahına gittim aman Allah’ım o gelinlik o saç makyaj ayakkabı ve en önemlisi papatyalardan el çiçeği nasıl güzeldi gerçekten prenses gibiydi bayıldım o haline tabi aklıma o an aynı gelinliği başka bir arkadaşım giymiş ve ona emanet durmuş :D diğer arkadaşım resmen almış en üst seviyeye taşımış gelinliği şimdi bunu niye anlattın diyebilirsin dido’nun bahsettiği şey burada ben bu tarz şeylere böyle yaklaştığım için gerçekleşmiyor sanırım :D Birde bu karşılaştırma düşünceleri beni kötü biri yapar mı acaba bilemedim : D Armut’un sapı üzümün çöpü misali bu arada senin ayakkabıların daha güzel boş ver diğerini hem rahatsız eder o seni :D diğer fotolar ayrıca mükemmel ilerde olursa ki pek sanmıyorum o ağacın altındaki fotodan bende çektiricem : D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmaaaz kuzum rahat ol taşıyan çok önemli valla her kıza gelinlik yakışır ama işk defa bir kere oluyor diyip olduğundan farklı görünenler maymun oluyor :))) Ama kendilerini kendileri beğeniyorsa kimseler umurlarında oşmuyor bu özgüvenden herkese lazım :))

      Olur olur dodim en güzeli olur hemde :)

      Sil
  4. Böyle gördükçe günlerde yaklaştıkça insan heyecanlanıyor bakalım bugünleride görebilecekmiyim Çabucak olsun mümkünse diyerek evreni mesaj yağmuruna tutuyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha güzeli olur balımmmmm ve hemen bir an önce oldun eveeeeet :) Son 4 ay diyo içimizden biri :)))) Ne mesajlarım var evrene ahh ahhh bakalım :)

      Sil
  5. Yaa ama hepsi çok güzel böyle benimde canım çekiyo ben daha nişan aşamasının aşamasındayım yahuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde ne çekiyo dimi ay çok güzelelr :) nişan aşamasını hiç istemedim ya kuzu kafam rahattı bnm

      Sil