8 Mayıs 2016 Pazar

❤#BrideToBe (8) | Kına Malzemeleri.


Evlilik yolunda bir şeyi daha az buçuk halletmiş olmanın dayanılmaz hafifliğini yaşıyorum. Gözümde büyüyüp duruyordu. Ne alalım ? Bulabilcek miyiz ? İnstagramdan görüyorum , fiyat alıyorum falan filan derken yola çıktık. Bu işler için en doğru adres Suluhan çarşısı. Yok yok yani !! Hem çeşit çok hem uygun fiyatlı ... İnstagramda aldığım fiyatlar tam bir hayal kırıklığı idi. İnsanın hevesini kırıyorlar cidden.

Örneğin kına tepsileri ; şunlar çok moda değil mi ?


İlk başta çok hoşuma gitmişti. Kına gecelerinde çok afilli duruyorlardı. Bir instagram hesabına DM den yazdım ve fiyatını rica ettim. Bana 250 tl ,alırsanız bir şeyler yaparız dediler !! Hmmm teşekkür ederim hızlı geri dönüşünüz için dedim bir daha profili tıklamadım. Ulus da 35 tl gençler. Ha aldım mı ? Sonradan düşündüm ve bir kez kullanıldıktan sonra evde gereksiz yer kaplayacağını düşünüp almadım. Kınamın bakır bir tabakta yakılmasını istedim. İlerde hatırası olur , bayramlarda içine lokum koyarım dedim :))) Fiyatı 50 tl.



Kına yakılırken benim başımda sevdiceğiminde omzunda olması gereken tülleri ise tanesi 10 tl den aldık. İçinde eldivenleride var :)


Kınanın olmazsa olmazı tefler. İnstagramda tanesi 3.50 - 5.50 tl olan bu tefler ulusta 1.50 tl. 10 adet (5 kırmızı - 5 beyaz ) aldım. Kişiye özel tef çizen profilleri ayrı tutuyorum içinde emek var. Yarın bir gün yaptırmayı düşündüğüm teflere kısmet olurda kavuşur yayınlarsam ne o dönüp dolaşıp instagrama muhtaç kalmışsın demeyin he ;))))


Kınada hediye olarak ise mini kavanoz içinde kuş lokumu dağıtmayı düşündük annemle. Kına dağıtmayacağız , kuruyemişi de kına yeri dağıtacak. Bu yüzden tanesi 0.40 kuruşa 150 adet mini kavanoz aldık ;


Kapaklarına mini güller yapıştırmak istedim biraz afilli olsun diye ;
Bir paket içinde 100 adet var ve paketin tanesi 10 tl.


Daha eksiğimiz var lokum , kına ve mumlar ama onları oturduğumuz semtten de alırız diye almadık. Kavanozlar için hasır ip alınacak , etiket tasarlanacak :) Hala bindallı giymek istemiyorum.  Saç için aksesuar ya da alınlık deniliyor galiba onu bulamadım.
 Ama Ekime daha var rahatlığındayım ^_^
 Şimdilik benden bu kadar :)


37 yorum:

  1. Özgeee, aklıma gelmişken söylüyorum ayakkabının altına adımı yazmazsan bileklerimi keserim asjakdffh :D İnstagram'da her şey ateş pahası, bu süreçlerde iyi araştırma yapmak şart oldu artık, aradaki fiyat farkları resmen uçurum.:) Evlilik meraklısı bi kız olarak bu yazı dizisini çok seviyorum bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melooooo ekimde bana hatırlat bunu melodram mı yazmalıyıııııım yoksa gerçek adını mıııııı :)))))
      Aynen kuzum baya zengin olmak gerekiyor 200-300 adetlik siparişler için. :/

      Yaaaaa okuyor musun sen ben senin kaçırdığını düşünüyordum fikirlerin önemli bnm için çok mutlu oldum :***

      Sil
    2. Melodram yazsakta olur hiç fark etmez, yeter ki silinsiiiin :)))

      Okumaz mıyım, takip ediyorum tabii ki ama bazen öyle telefondan falan okuduğumda yorum yapmadan çıkabiliyorum, bu ara baya taktım zaten gelin, çeyiz muhabbetine. Youtube'dan durmadan gelin evi izliyorum, izlemiyorsan tavsiye ederim hem acaip eğlenceli hem de fikir sahibi oluyosun :D

      Sil
    3. Silincek emin ol :)))))

      O zaman hayallerindeki düğünlü müğünlü bi post mu yapsan ne :))))

      Ah kuzum işsiz olunca; hayaller pinterest hayatlar gelin evi modunda annemle izliyoruz :))))) Cidden fikir olmuyo değil :*

      Sil
  2. Çok güzel ve mantıklı şeyler düşünüp yapmışsınız alışverişinizi :) Allah tamamına erdirsin inşALLAH <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm ^.^

      Amin , inşallah ❤

      Sil
  3. Hayırlısıyla muradınıza eriniz küçük hanım :D

    YanıtlaSil
  4. bu olayın da ilk görgü tanığı benim Özgüş, ayrıcalıklı hissediyorum yine :D
    Instagramdan kişiye güven olmaz onu anladım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah sana burası 2. Baskı gibi oluyor.

      Yolla o saati sen geri yollaaa :/

      Sil
  5. Ay o güllerden almalıyım kesinlikle, bayılıyorumben de bir şeyleri böyle süslemeye! Elinize sağlık şimdiden, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al al harika renkler var bir sürüüüüü :)

      Çok sağol başakcım :****

      Sil
  6. :) ne heyecanlı günler bu günler . hepsi ne güzeller. instagramda fiyattan acaip uçmuş durumda maalesef. :) boşver sen iyi etmişsin suluhana gitmekle. :)
    hayırlı olsun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook heyecanlıııı tmm ekime çok ama tez canlılıkla ilerliyoruz :))))

      Valla içim gönlüm rahat kuzu her şeye ulaştımm :)

      Amiiiiiiiiiiin , inşallah ^.^

      Sil
  7. Yeniliğin sonu yok. Neler çıkacak kim bilir daha. Allah utandırmasın inşallah canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle ! Biz hep adet , gelenek belki kına gecesi falan kalmayacak diye düşünürken patladı organizasyonlar :)

      Amiiin , çok teşekkür ederiz :)

      Sil
  8. her şey çok güzeel çok tatlııı çok şiriin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendin miiii deeep :)

      Çok mutlu oldummmmm ^_^

      Sil
  9. Büyük konuşmıyım ama instagramdan hiç birşey almam resmen dolandırıcılık başka bir şey değil. Ben nişan tepsisi bide kapı aksesuarı sormuştum 300 küsür fiyat çıkarmıştı! Yok ama artık!! Kendim bir tepsi alır süslerim alası olur..Bu arada inşallah her şey gönlünce olur biz nişanda bile büyük stres yaptık nasıl ayarlarız diye düğünü düşünemiyorum Allah kolaylık ve mutluluk versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah kuzu çok haklısın öoook eminim çok güzel olur. Amin canım inşalah :)

      ayyy kuzuuuuum nişanın oldu muuuuu oluyor mu hiç yazmadın. İnstagramıda kapattın paylaş bizimle detaylarııııı okumak çok faydalı oluyor :)))) seninkide hayırlı uğurlu olsun Rabbim tamamına erdirsin canım

      Sil
    2. Amin canım benim :) 21 Mayısta olacak inşallah canım artık çok paylaşmıyorum inan her şey daha yolunda gidiyor çok paylaşınca sanki hiçbişey yolunda gitmiyor gibi geliyo bana..Göze çok inanmaya başladım ama nişan fotoğraflarımı paylaşıcam inşallah :)

      Sil
    3. Her şey gönlünce olsun kuzu :) merasim sonrasını konuşuruz o zaman :) Sabırsızlandımmm hey gidi 2014 te ne streslenmiştimmm ben ; hatırlarsın :)))

      inan göze bende inanırım ama baktım sakındıkça işlerim yolunda gitmiyor burda yorumlarda geçen bir inşallah beni yükseltiyor , hayırlısı dedikleri zaman iyi hissediyorum ondan bu telaşları saçtım , döktüm buraya :))))

      Sil
    4. Çok iyi yapıyorsun canım benim ama işte bende tam tersi oldu inan instagramı kapadım kapayalı her şey yolunda gitmeye başladı çok şükür...Korkar oldum bişeyler bozulcak diye ondan böyle gizli saklı gidiyorum bu ara ama zamanı gelince paylaşıcam inşallah:)

      Sil
    5. Senin adına sevindim canım inşallah çok güzel bir şekilde atlatıcaksın inanıyorum her şey harika olacak :)

      Sil
    6. Amin canım benim hepimiz için inşallah :)

      Sil
  10. Süper şeyler almışsın , inan ne güzel heyecanlar . Bende İzmr'den almıştım herşeyimi...3 sene geçti bile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindimmm :))

      Bitse geçsede bende 1 ay olmuş bile desem :))))))) zaman bana geçmezde pek :)

      Sil
  11. Aman Allahım sen neler yaptın böyle :))) Kavonozlara hasır ip bağlandığın da gerçekten çok güzel oluyor bir de mumlarını şimdiden merak ettim :) Onları da paylaş ben neden heyecanlandım yazarken anlamadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alırken çok heyecanlı ve mutluydum gözdeeee hala baktıkça hem mutlu oluyorum hemde özge bu kına senin bak, ne yapcaksan sen yapcaksın, ne yapcan diyorum yedim kafayı :)) Sonra alacağım kuzı tozlanır ekime kadar :)))) birlikte heyecanlanmak çok tatlı çok mutlu ediciiii :***

      Sil
  12. Yaa hevesleniyorum bak ya bende hala bindallı istemiyorum yalnız bırakmıyorum 😘
    Gitti gidiyordafa 0.99 tefler kuruş ama kargo fiyat sınırı derken daha pahalıya gelirdi zatn sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhaha kuzu en güzel şeyler bunlar çeyiz alışverişi + kına alışverişiiii + birde balayı alışverişi yaparsak tadından yenmez ahhaah :))) yok kuzum ya netten kargo ücreti , nasıl gelecek derken olmuyor biz tef seçerken bile zorlandık çoğunun o çıngırak kısmı kırıktı ; sağlamlarını aradık :)))

      Sil
  13. bende hevesten öteye geçemiyorum ama olur da ilerde bir gün bende bu telaşları yaşarsam dönüp dönüp tekrar okuyacağım :D oh baya yükün azalmış canım gayette güzel aldıkların ama o minik şişelerin bitmiş halini de görmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah kuzum İsteyen herkese nasip olsun bu zamanlar ❤

      Eylül gibi yapacağız kuzum inşallah koyarım burayada :)

      Sil
  14. Yaaa ne kadar harika şeyler almışsın kzuuumm bayıldımm biran önce kınam gelsin diye heyecan yaptım:)) o süslemeler nasıl zevkli en sevdiğim yardım lazımsa geleyim:))))) kocaman öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy kuzum cidden sevdin miii :))) ay yardıma ihtiyacım var geeeeel sonra da bi tur daha alışverişe çıkalım ahahha :))) Senin hazırlıklarını iple çekiyorum kuzu inan her şey çok daha güzel olacak eminim :** Öptümmmm çok çok

      Sil
  15. Artık bende bekar olduğuma göre beni de yaaaz:( :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiii sen nerelerdesinnn acabaaaaa çok çok uzun zaman oldu :((( yazarım tabi deeee nasıl bekarsın yaaa neler oluyor !!!

      Sil